دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی GRIDD Retroenhance برای Xbox One

GRIDD  Retroenhanced d یک بازی است که می توان آن را سفری سرشار از جلوه های رنگارنگ ، صداهای جالب و صحنه های اکشنِ پایدار دانست ، هر بار که به انجام این بازی می پردازید ، وسوسه می شوید یک بار دیگر امتحان کنید ! دوباره و دوباره تا اینکه عاشق این بازی می شوید .این بازی عنوانی است که حتی اگر از بازی کردن دست بکشید چند دقیقه بعد دوباره بر می گردید تا به بازی کردن ادامه دهید .GRIDD  Retroenhanced یک بازی آرکید بسیار شدید است که با سبک “cyberpunk hacking shoot ’em up” ترکیب شده تا در کنار موسیقی زیبا ،عناصری که به صورت غیر دستی تولید می شوند و جلوه های بصری الکتریکی ، تجربه ای شگفت انگیز را برای شما پدید آورد .

سایر توضیحات : سفینه ی خود را کنترل کنید تا  در میان دسته هایی تکاملی از دشمنان مجازات گر به هک کردن بپردازید ، لیزر های مرگبار  و دیگر موانع مرگبار  سعی می کنند جلوی شما را بگیرند تا نتوانید این سیستم امنیتی بی رحم را برای نابودی هوش مصنوعی از بین ببرید .شما تمام تلاش خود را می کنید تا جایگاه بهتری در جدول امتیازات داشته باشید  ، این بازی از فیلم های cyberpunk dystopian با کامپیوتر های خانگی اولیه و  یک موسیقی جالب از Dream Fiend الهام گرفته تا تجربه ای جادویی را بوجود بیاورد .بازی Gridd از گذشته ای کلاسیک الهام می گیرد تا تجربه ای نوین و شگفت انگیز با مضمونی منحصر به خودش بوجود بیاورد ، این تجربه از گذشته سرچشمه می گیرد و به یک بازی آرکید مدرن تکامل می یابد . اگر از طرفداران بازی های Shoot em Up و چالش برانگیز هستید این بازی یکی از اعتیاد آور ترین های این ژانر خواهد بود ،گرافیک خیره کننده در کنار گیمپلی پویا و موسیقی بسیار زیبا این بازی را  به تجربه ای باور نکردنی تبدیل می کند .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

مشخصات بازی GRIDD Retroenhance :

نام بازی : GRIDD Retroenhance

پلتفرم : Xbox One

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Antab Studio

منتشر کننده : Kongregate

سبک بازی : آرکید ، Shoot Em Up

نوع فایل : _____

لینک مرتبط : Meta

GRIDD Retroenhance

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *