دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر GROOD نسخه SiMPLEX

بازی GROOD یک بازی زیبا و مهیج در سبک بازی های اکشن است که در سال 2018 توسط کمپانی بازی سازی Claudio Catalano”,”CC_ARTS ساخته شد و توسط همین کمپانی نیز ارائه گردید. GRODD ابزاری است که با Unity و Heavy Metal ساخته شده است. این بازی مکانیک کلاسیک Shoot ’em up را با گرافیک زیبا، ذرات، سایه اندازها و قدرت Unity ترکیب می کند. سفر از طریق محیط های مختلف و انواع آب و هوا، از روز تا شب. از بین بردن یک ارتش ماشین آلات، و پس از آن، دشمنان خود را نابود کنید. تمام راه را تائید کنید که نبرد خود را پیروز شوید.

سایر مشخصات بازی: سفر از طریق جنگل ها، باتلاق ها، شهرها، زمین های یخ زده، بیابان ها و غیره. سیستم هواشناسی پویا از بازی به این معنی است که هر زمانی که شما بازی می کنید، نبرد شما در یک پس زمینه متفاوت اتفاق می افتد.یک جنگل تحت باران در طلوع خورشید، در خورشید نیمه شب و در طول بارش باران شبانه، به شدت متفاوت خواهد بود.شما در بازی های مختلف با دشمنان مختلف مواجه خواهید شد. کوچک، بزرگ، آهسته، سریع، مبارزه با همه آنها می تواند بسیار جذاب باشد.

GROOD.center

مشخصات بازی GRODD:

نام بازی :  GRODD

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : مارس 2018

شرکت سازنده : Claudio Catalano”,”CC_ARTS

منتشر کننده : Claudio Catalano”,”CC_ARTS

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

GROOD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *