دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gummy Drop v3.6.1 برای اندروید و iOS + مود

Gummy Drop بازی Gummy Drop از سری بازی های Match-3 پازلی است که در سبک ژله ای منتشر شده است. آب نبات های هم رنگ را کنار هم قرار داده با حذف آن ها از جریان بازی امتیاز کسب کنید. بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده Gummy Drop با گرفیک HD و حجم کمش توانسته علاقه مندان فراوانی را به خود جذب کند. در واقع شما در این بازی نقش یک معمار را بر عهده دارید و با کسب امتیازات خود برج ها و ساختمان های معروف در سراسر دنیا را می سازید. برج سیدنی، قصر ملکه ویکتوریا و … بخشی از این ساختمان های معروف می باشند. این بازی فوق العاده سرگرم کننده بیش از هزاران مرحله داشته و شما را با گیم پلی اعتیاد آورش ساعت ها مشغول خود میکند. مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و امتیازات خود را افزایش دهید.

سایر توضیحات : اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های پازلی هستید این بازی مهیج را از دست ندهید، چرا که شما قادرید علاوه بر بازی، اطلاعات عمومی خود را در زمینه ساختمان ها و برج های معروف دنیا بالا ببرید. با کمی تمرکز میتوانید آبنبات های هم رنگ بیشتری را کنار هم قرار داده از امتیاز بیشتری برخوردار شوید همچنین میتوانید به جوایز پنهان شده زیر آبنبات ها دست پیدا کرده و آن ها را مال خود کنید. بازی مهیج Gummy Drop توسط استودیو بازی سازی Big Fish Games برای علاقه مندان به بازی های پازلی ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران اندرویدی منتشر شده است. شما هم میتوانید این بازی سرگرم کننده را از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.

Gummy.Drop.center

ویژگی های بازی Gummy Drop :

 – گرافیک HD و بی نظیر

 – وجود هزاران مرحله چالش برانگیز و مهیج

 – صداگذاری با کیفیت که هیجان بازی را دوچندان میکند

 – انواع آیتم های هیجان انگیز مانند رعد و برق، بیل و …

 – سفر به شهرهای معروف دنیا

Gummy Drop

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *