دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gun Fu Stickman 2 v1.17.1 برای اندروید و iOS + مود

بازی Gun Fu: Stickman 2 از سری بازی های جدید شرکت بازی سازی Dobsoft است که برای پلتفرم ها و گوشی های اندرویدی و iOS ساخته شده است. در این بازی نیز همانند نسخه ی پیشین آن، با کاراکترهای جذاب و کارتونی بسیاری روبرو می شویم که هر کدام ویژگی و خاصیت های خاص خود ار دارند. در این بازی شما در نقش Stickman هستید و باید با استفاده از توانایی های خود به جنگ با دشمنانتان بپردازید. فراموش نکنید که این بازی از سری بازی های سرعتی محسوب می شود که بدون شک نیاز به سرعت بالای شما برای پیروزی دارد. ویژگی های مختلفی در این بازی وجود دارد. شما می توانید با بدست آوردن امتیازهای بالاتر سعی به آزاد کردن اسلحه های قوی تر کنید و دشمنان بیشتری را نابود کنید. تغییر ویژگی های ظاهری استیکمن نیز از نکاتی است که علاقمندان به این بازی ها از انجام آن لذت می برند. ای بازی با امتیاز 4.2 از 5 و همچنین بیش از 5 میلیون دانلود از بازی های پر طرفدار در گوگل پلی است. سایت دانلود فارسی جدیدترین نسخه این بازی را در اختیار شما علاقمندان به بازی های موبایل قرار می دهد.

سایر توضیحات: بازی Gun Fu: Stickman 2 از یک صفحه ی 2 بعدی شطرنجی برای محیط بازی بهره میگیرد. در این بازی دشمنان مختلفی از جهات مختلف به شما حمله می کنند و شما باید با استفاده از اسلحه های مختلف انها را نابود کنید. پس به یاد داشته باشید که امتیاز بالاتر برابر است با تجهیزات بهتر! هر یک از دشمنان از توانایی های مختلفی برخوردارند و نیاز به استراتژی متفاوتی برای نابودی دارند. در بازی Gun Fu: Stickman 2 شما می توانید به صورت چند نفره و یا به صورت آنلاین با رقیبان خود در سراسر جهان به مسابقه بپردازید و با امتیاز بهتر در صدر جدول امتیاز ها قرار بگیرید.

Gun Fu: Stickman 2

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک کارتونی و زیبا به صورت 2 بعدی

امکان شخصی سازی استیکمن

قابلیت بازی به صورت آنلاین و یا چند نفره

قابلیت به روز رسانی و بهبود اسلحه های موجود و همچنین خرید اسلحه های جدید

و …

Gun Fu: Stickman 2

به روز رسانی :

1396/04/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *