دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی GX Racing v1.0.67 برای اندروید و iOS + مود

GX Racing بازی GX Racing یک بازی جذاب موتور سواری می باشد که لذت موتور سواری را به شما می چشاند. این بازی جذاب با در اختیار گذاشتن ابزارهای مختلف و متنوع به کاربر متفاوت بودن خود را اثبات می کند. بازی GX Racing دارای بیست نوع موتور سیکلت می باشد که شما باید مرحله به مرحله پیش بروید و امتیاز جمع آوری کنید تا بتوانید آنها را باز کنید و از ویژگی های خاص آنها استفاده کنید و لذت ببرید. از کاراکترهای شیک و زیبای بازی به دلخواه انتخاب کنید و از قابلیت های بیشمار آن ها استفاده کنید. رقبای خود را در بیش از 100 مسیر مختلف شکست دهید و در جاده های مختلف از توکیو تا نیویورک بتازید و برانید!

سایر مشخصات : وقت آن رسیده است که به برترین راننده دنیا در تمام زمان ها تبدیل شوید! با بازیکنان مختلف در سراسر دنیا به رقابت های جذاب و نفس گیر بپردازید و از موتور سواری خود لذت ببرید. در طول مسابقه از روش ها و حیله های دیوانه کننده استفاده کنید و لذت ببرید! همچنین این بازی رقابت های دوستانه که دارای جدول رده بندی می باشد را در اختیار شما قرار می دهد تا در قالب لیگ به مسابقه بپردازید. این بازی زیبا و جذاب که محصول استودیوی بازی سازی FunGenerationLab می باشد توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند.

دانلود بازی GX Racing

ویژگی هی بازی GX Racing :

– قابلیت رقابت با بازیکنان در سراسر دنیا

– قابلیت باز کردن 20 موتور سیکلت مختلف

– قابلیت انتخاب از بین موتورهای مختلف با ویزگی منحصر به فرد که می توانید شخصی سازی کنید.

– رقابت به صورت لیگ و صعود به رده های بالا

– گیم پلی جذاب و اعتیاد آور!

GX Racing

به روز رسانی :

1396/11/23 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *