دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hand of Fate 2 Goblins – PC نسخه PLAZA

بازی Hand of Fate 2 Goblins یک بازی جذاب و نسبتا ترسناک است که در یک دنیای فانتزی روایت می شود. شما در این بازی باید در بازی تخته ای هم نبرد کنید و آن را کاملا یاد بگیرید چرا که سرنوشت تمام این بازی بر دستان شماست و شما باید در هر قدم به فکر قدم های بعدی نیز باشید چرا که هر کار شما در حال حاضر در انتخاب های شما در آینده نیز تاثیر خواهد گذاشت. دقت کنید که گول ظاهر هیچ چیز را نخورید. در این بازی هیچ فشاری روی انتخاب های شما نیست اما بدون شک دست های پشت پرده قصد دارند تا شما را نابود کنند و از میراث شما نهایت استفاده کنند.

سایر توضیحات: بازی Hand of Fate 2 Goblins جدیدترین پک الحاقی بازی Hand of Fate 2 است که به تازگی به بازار عرضه شده است. در این بازی شما با قبیله گابلین ها نیز روبرو خواهید شد. بازی Hand of Fate 2 Goblins توسط شرکت Defiant Development برای پلتفرم ویندوز تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Hand of Fate 2 center

مشخصات بازی Hand of Fate 2 Goblins :

نام بازی : Hand of Fate 2 Goblins

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Defiant Development

منتشر کننده : Defiant Development

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hand of Fate 2 Goblins

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *