دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Haque – PC

بازی Haque یک بازی استراتژیک زیبا برای علاقه مندان به بازی هایی در این سبک است. این بازی برای همه چالش برانگیز است. گیمرها از مراحل دشواری باید عبور کنند. آرامش در این بازی با آهنگ بی نظیر آن باعث تمرکز هرچه بیشتر بازیکنان می شود. پلتفرم این بازی به گونه ای است که می تواند هر گیمری را با هر سبکی که علاقه مند است، تا ساعت ها سرگرم نگه دارد. این بازی مراحل مختلفی دارد که در ابتدا به آسانی پیش می رود. اما ادامه راه به همین راحتیها هم نیست! بازیکن باید تلاش کند تا بتواند مراحل مختلف را به گونه ای به اتمام برساند که بیشترین امتیاز را از آن خود نموده و بتواند خود را در مراحل سختی که پیش رویش است بیازماید. این بازی بسیار سرگرم کننده است. پس اگر شما نیز به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید پس پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

سایر مشخصات بازی: Haque یک بازی ماجراجویی فانتزی roguelike در مورد هیولا های خطرناک و مرموز است و داستان درباره یک راوی مشکوکی سخیف است. شخصیت خود را انتخاب کنید و نبرد را از طریق جنگل ها، بیابان ها و سیاه چال ها برای شکست یک شر مرموز بکوشید. مرگ را دوباره امتحان کنید. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Haque.center

مشخصات بازی Haque:

نام بازی :  Haque

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SuperTry Studios

منتشر کننده : SuperTry Studios

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Haque

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *