دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hearts Medicine Hospital Heat v5.3 برای اندروید و iOS

Heart’s Medicine Hospital Heat در یک بازی زیبا و جذاب برای علاقه مندان به پزشکی و درمان، شما به عنوان یک پزشک به نام Allison باید ایفای نقش کنید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که Allison یک تماس تلفنی از مادرش که بیست سال است او را ندیده دریافت می کند. اما مادرش برای چه با او تماس گرفته و از او چه می خواهد؟ Allison به ناچار با گذشته خود روبرو می شود و وارد مسائل آن دوران می گردد تا بتواند به آینده خود قدم بگذارد و آن را کشف کند. آیا او می تواند به اندازه کافی قوی باشد و به هر چه برایش اتفاق می افتد فائق آید؟ بنابراین به Allison کمک کنید و او را در مواجه با تراژدی های گذشته اش و در کار بیمارستان یاری کنید.

سایر مشخصات : شما می توانید مشتاقانه وارد بیمارستان شوید و به درمان بیماران بپردازید و لحظه های هیجان انگیز و مفرحی را برای خود خلق کنید. این بازی که شامل 60 مرحله جذاب برای درمان می باشد دارای 30 مرحله اضافه با چالش ها و فرآیندهای بیشتری می باشد که برای شما در نظر گرفته شده است. به علاوه 23 بخش که شامل عملیات های مخصوصی مانند پر کردن شش ها با اکسیژن و تمرکز بر خواندن و کاهش احساسات منفی بیماران و دلداری دادن به آنها را دارا می باشد. بنابراین به نمایشی پزشکی که سراسر دوستی و تصمیمات موثر بر زندگی می باشد بپیوندید. این بازی محبوب که توانسته میلیون ها کاربر داشته باشد محصولی از استودیوی GameHouse می باشد که اکنون به طور کامل و رایگان در اختیار شماست.

دانلود بازی Hearts Medicine Hospital Heat

ویژگی های بازی Heart’s Medicine Hospital Heat :

– دارای 60 مرحله مختلف در 6 فصل مجزا

– دارای 23 بخش کوچک برای انجام کارهای امدادی و اورژانسی

– امکان ارتقای وسایل بیمارستان و خرید وسایل و تجهیزات جدید

– امکان عبور از مراحل بازی و به دست آوردن الماس بیشتر برای تزئین خانه Allison

– دارای مرحله بدون پایان که از آن می توانید برای کسب امتیاز و رقابت با سایر دوستانتان استفاده کنید.

Heart’s Medicine Hospital Heat

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *