دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hidden and Dangerous 2 Courage Under Fire – PC نسخه GoG

Hidden and Dangerous 2 Courage Under Fire یک بازی استراتژیک و اکشن در سبک بازی های اول شخص است که برای علاقه مندان به بازی های این سبک، بسیار مناسب می باشد. اما داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک کماندو نیروهای SAS رهبری یک گروه از سربازان در خلال جنگ جهانی دوم را برای انجام یک عملیات سری در پشت سنگر های دشمن بر عهده دارید و باید بتوانید با فرماندهی این نیروها جان آن ها را حفظ کنید و همچنین ماموریت مهم خود را نیز به انجام برسانید. در طول بازی شما ماموریت های مختلفی دریافت میکنید که برای به اتمام رساندن آن ها باید به مکان هایی مثل اروپا، آفریقا و سایر مناطق دیگر کره زمین سفر کنید. سفری که هرگز جنبه تفریحی نخواهد داشت و در آن با موانع چالش برانگیزی مواجه خواهید شد.

سایر توضیحات : بسیار دقت کنید چراکه هر تصمیم شما در لحظات بحرانی روی مردان تحت امر شما و همچنین کشور شما اثر خواهد داشت پس به هیچ وجه ممکن بی گدار به آب نزنید و تمام نکات لازم را مد نظر قرار دهید. این بازی استراتژیک و اکشن شما را وادار می کند که از تمام قدرت ذهن خود به اندازه سرعت عمل انگشتان خود بهره ببرید و بالاترین کارایی خود را به نمایش بگذارید! از تمامی سلاح ها و جنگ افزارهایی که در اختیار دارید استفاده کنید. بازی مهیج و استراتژیک Hidden and Dangerous 2 Courage Under Fire ساخته کمپانی بازی سازی Illusion Softworks است که هم اکنون با لینک مستقیم دانلود در سایت دانلود فارسی قرار داده شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Hidden.and.Dangerous.2.Courage.Under.Fire.center

مشخصات بازی Hidden and Dangerous 2 Courage Under Fire :

نام بازی : Hidden and Dangerous 2 Courage Under Fire

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی

سال انتشار : 2003

شرکت سازنده : Illusion Softworks

منتشر کننده : 2K

سبک بازی : استراتژیک و اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hidden and Dangerous 2 Courage Under Fire

  • 9 replies
      • محمد.س says:

        سلام . وقتی وارد اینورتوری جسد دشمن میشید که بعنوان مثال اسلحه یا نارنجک یا تیرهای اونو بردارید میتونید لباس اونم انتخاب کرده و بردارید. اگه جایی امکانش نبود هم کاریش نمیشه کرد. جزو بازیه خب. ولی توی یه مرحله که وارد قلعه دشمن میشید بایستی لباس دشمن رو داشته باشید . در باقی موارد تا اونجا که یادم هست نیازی به تعویض لباس ندارید. من این بازی رو بارها و بارها تمومش کردم.خیلی دوست داشتنیه. فقط سالها پیش که روی سی دی ارائه میشد این بازی رو تهیه و نصب کردم. سی دی ها بعد از گذشت مدت زمانی اکسیده میشن و دیگه قابل استفاده نیستند. ازشون ایمیج هم تهیه نکردم! اومدم توی نت دنبالش میگردم تا باز هم اونو نصب و بازی کنم. موفق باشید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *