دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hidden Numbers Twisted Worlds v3.2.62 برای اندروید و iOS + مود

Hidden Numbers Twisted Worlds در بازی Hidden numbers به گذشته سفر کنید، سفری هیجان انگیز و پرتلاطم به گذشته داشته باشید. با تاریخ جهان آشنا شوید و رمز و رموز زندگی انسان ها در اعصار مختلف را با اعداد رمزنگاری شده که در بازی به شما پیشنهاد می شود را کشف کنید و به جستجوی اشیای گمشده در آن زمان ها بپردازید. چه رازی پشت این اعداد پنهان شده است؟ اعداد موجود در محیط را به درستی بررسی کنید و آن ها را در کنار هم قرار دهید تا با کشف رمز و رموز در گذر زمان شاهد توسعه تمدن مدرن در جنبه های مختلف آن  از جمله علم، فن آوری، فلسفه، سیاست، اقتصاد، هنر و غیره شوید. این شما هستید که با کنار هم قرار دادن  اشیا و اعداد و جستجوی ماهیت آن ها، فرهنگی را شکل داده و برای زندگی در زمان حال آماده میسازید. پس برای ساختن آرزوهای خود در زمان حال و در زمان گذشته با تمام توان تلاش کنید و جهان را در مسیری که دوست دارید پیش ببرید و به زمان حال برسید. حالی که ساخته فکر و ذهن شما بوده و کسی توان تغییر آن را ندارد.

سایر مشخصات : مرز میان دو جهان در این بازی بسیار باریک است. پس هوشیارانه و با دقت تمام به جستجوی اشیا پنهان شده مرتبط با رویداد های اصلی در سال های گذشته در محیط پرداخته و این دو دنیا با زمان های مختلف را به هم وصل کنید. اعدادی نیز در مسیر شما وجود دارند که هرکدام رمزی را به شما می رساند بنابراین باید هوشیارانه این اعداد را بررسی و رمز نگاری کنید و معماها را حل کنید. این بازی به صورت کاملا رایگان ارایه شده است و شما می توانید بازی در حال انجام خود را با دوستان خود در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و آن ها را در تجربه این هیجان بزرگ با خود شریک سازید.

دانلود بازی Hidden Numbers Twisted Worlds

ویژگی های بازی Hidden Numbers Twisted Worlds :

– طراحی گرافیکی بسیار جذاب با جلوه های بصری گیرا

– رقابت در  بیش از 20 مکان مختلف با امکانات منحصر به فرد برای کشف در دو جهان

– دسترسی به بیش از 10 گزینه حالت مخفی برای جذب بازیکنان

– شرکت در بیش از 2000 چالش که با پیروزی در آن ها رویدادهای واقعی و پیش بینی های آینده شناسایی و فاش می شوند

– قابلیت ارتقا توانمندی ها در زمینه ساخت دنیای خیالی با پیروزی در چالش های پیشنهادی در مسیر بازی

– جمع آوری بیش از 70 مجموعه اقلام و اشیا در سفر به مکان های مختلف

Hidden Numbers Twisted Worlds

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *