دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی High Speed Trains – PC

High Speed Trains کنترل یک قطار را به دست بگیرید و مانند یک راننده واقعی قطار را حرکت دهید و کنترل کنید. در این شبیه ساز قوانینی وجود دارد که شما بایستی به عنوان راهبر قطار آنها را رعایت کنید تا مسافران با آرامش و امنیت به مقصد خود برسند. شما باید به محض وارد شدن به استگاه و توقف کامل درب ها را باز کنید. باید منتظر بمانید تا مسافران وارد قطار شوند و سپس درب ها را ببندید و مطمئن شوید و بعد از آن سفر را آغاز کنید. با دقت و احتیاط رانندگی کنید و قوانین ترافیکی مربوط به قطار را رعایت کنید. همچنین شما به عنوان راهبر قطار باید تمام سعی و تلاش خود را کنید تا به موقع به مقصد برسید و تاخیری نداشته باشید.

سایر مشخصات : در بازی شبیه سازی High Speed Trains باید تا جایی که می توانید و امکان دارد مسافر بیشتری سوار کنید تا بتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که همه مسافران مجاز نیستند که سوار قطار شوند! این نکته برای آن است که بتوانید تصمیم بگیرید که چه زمانی باید منتظر مسافر بمانید و چه زمانی به موقع شروع به حرکت کنید. با دقت برانید! سرعت خود را با توجه به پنل راهنمای قطار کم کنید و ادامه دهید. در این شبیه ساز شما به طور کامل قادرید تا همه قسمت های قطارهای سریع را کنترل کنید و از آن لذت ببرید. همچنین گرافیک بسیار عالی این شبیه ساز که به صورت سه بعدی طراحی شده است هم جالب توجه می باشد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

High.Speed.Trains.center

مشخصات بازی High Speed Trains :

نام بازی : High Speed Trains

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 27Mar, 2018

شرکت سازنده : Simulators Live

منتشر کننده : Simulators Live

سبک بازی : شبیه سازی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

High Speed Trains

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *