دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Holy TD Epic Tower Defense v1.48 برای اندروید + مود

Holy TD Epic Tower Defense ما در زمان قرون وسطی در آرامش زندگی می کردیم که به صورت ناگهانی در سرزمین خود با مشکلاتی روبرو شده ایم. گروهی از شیاطین دشمن از دیگر سرزمین ها به شهر ما حمله کرده اند و با انفجار و حملات پیوسته قصد نابودی سرزمین ما را دارند. ما توانایی نبرد با آن ها و شکست این شیاطین را به تنهایی نداریم و برای حل این مشکل از شما کمک می خواهیم تا سرزمین ما را از دست این شیاطین ظالم نجات دهید و ما را آزاد کنید. توجه داشته باشید که ارتش شیاطین دارای قدرت بسیار بالایی هستند، پس باید کاملا هوشیارانه از تجهیزات جنگی که در دسترس شما قرار گرفته می شود به درستی در زمان مناسب استفاده کنید و برای خود ارتشی قوی بسازید و از برج های خود دفاع کرده و از جان و مال پادشاه و مردمان این سرزمین در برابر شیاطین حفاظت کنید.

سایر مشخصات : نبرد را شروع کنید و برای دفاع از بشریت در برابر ظلم و ظالم تلاش کنید و قهرمان این سرزمین شوید و جوایزی بسیار ارزنده از پادشاه دریافت کنید. طراحی بسیار زیبا و رنگارنگ و جذاب صحنه های مختلف و شخصیت های منحصر به فرد این بازی باعث جذابیت هرچه بیشتر آن می شود. همچنین دایره المعارفی در بازی با شرح مفصلی از تمام برج ها برای آشنایی و راهنمایی شما با اطلاعات بسیار قوی در دسترس شما قرار داده می شود. این بازی دوست داشتی و رنگارنگ محصولی از استودیوی PlayFlock می باشد که اکون در دسترس شما کاربران عزیز است.

دانلود بازی Holy TD Epic Tower Defense

ویژگی های بازی Holy TD Epic Tower Defense :

– نبرد با شخصیت های بسیار توانمند در جنگجویی برای اثبات قدرت جنگجویی شما و تلاش هوشیارانه برای شکست این دشمنان

 – برجهای بسیار زیادی در مراحل مختلف بازی وجود دارند که هرکدام دارای تجهیزات جنگی منحصر به فرد و قدرتمندی هستند که به شما در ادامه نبرد و شکست دشمنان کمک خواهند کرد.

 – قابلیت استفاده از توپ و نارنجک های مختلف برای منفجر کردن تجهیزات دشمنان.

– در دسترس بودن  تجهیزات جنگی پیشرفته برای شکست هرچه سریعتر دشمنان و آزادی این سرزمین.

– قابلیت ارتقا ارتش و تجهیزات با نبرد و شکست دادن دشمنان در چالش های ویژه

– قابلیت ساختن برج دفاعی با تجهیزات مخصوص در مراحل پیشرفته

– این بازی به صورت مرتب به روز رسانی شده و گزینه های جدید در مراحل بعد برای جذابیت بیشتر اضافه خواهند شد.

Holy TD Epic Tower Defense

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *