دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای PS4 + آپدیت 151

داستان بازی پیرامون شخصیتی به نام Aloy روایت می شود ، شکارچی و تیراندازی ماهر که در دنیایی زندگی می کند که موجودات مکانیکی آن را به تسخیر خود درآورده اند . اتفاقات بازی هزاران سال پس از زمان حال و در قرن 31 روایت می شود ، زمانی که دیگر خبری از تمدن بشری نیست و جهان توسط موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت های فلزی اداره می شود . در بیشتر موارد ، ربات ها مسالمت آمیز با انسان ها برخورد می کنند اما وقوع برخی خرابکاری ها باعث شده تا ربات ها نگاه  تهاجمی تری نسبت به انسان ها داشته باشند . سه قبیله برجسته در این بازی وجود دارد ، نورا، کارجا و اسرام . نورا شکارچیانی قدرتمندی هستند که در کوه زندگی می کنند و طبیعت را پرستش می کنند . کارجا سازندگان شهر ساحلی هستند که خورشید را عبادت می کنند و اسرام که در ساخت سلاح و قطعات فلزی تبحر خاصی دارند .

سایر توضیحات : Horizon Zero Dawn یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Guerrilla Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . در این بازی شما کنترل دختری به نام Aloy را برعهده دارید که سعی دارد خود را از این جهان آخرالزمانی که توسط موجودات روباتیک به تسخیر درآمده ، نجات دهد . بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی دشمنانتان را از طرق مختلف مانند تله چاشنی‌دار ، مواد منفجره ، مخفی کاری و تیروکمان نابود سازید . اجزای ماشینی که پس از نابودی دشمنان برجای می ماند برای زنده ماندن Aloy حیاتی است زیرا با استفاده از آنها می تواند به منابع مهمی برای ساخت سلاح های مرگبار دست یابد . هرچه پیش می روید ، امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیارتان قرار داده می شود اما فراموش نکنید که تمامی اینها به عملکرد شما در طول بازی وابسته می باشد . قطعه کوچکی به نام Focus در اختیار Aloy قرار دارد که با استفاده از آن قادر است تا دشمن خود را اسکن کرده و به نقاط ضعفش پی ببرد . بازی دارای محیط های متنوع و گسترده است و جالب است بدانید شاهد هیچگونه بارگذاری در طول بازی نخواهیم بود . بازی دارای درخت مهارت می باشد که به سه بخش اصلی تقسیم می شود . Prowler مربوط به خفا ، Brave بهبود دهنده نحوه مبارزه و Forager ارتقا دهنده توانایی های جمع آوری . برای کسب هرکدام از مهارت ها باید یکسری ماموریت های دشوار را همراه با بالاترین امتیاز پشت سر گذارید . چرخه شبانه روزی و سیستم آب و هوایی پویا ، وجود بیش از 25 نوع مختلف از روبات ها ، تلاش برای انطباق با اکتشاف قبایل ، ماموریت های جانبی ، کمک به افراد قرار گرفته در موقعیت های خطرناک ، کنترل اردوگاه های غول پیکر ، وجود چالش های مختلف در هر یک از پنج قلعه شکار ، به دست آوردن یک زره باستانی و وجود یک چرخه دیالوگ برای برقراری ارتباط با شخصیت های غیر قابل پخش تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

Horizon Zero Dawn center

مشخصات بازی Horizon Zero Dawn :

نام بازی : Horizon Zero Dawn

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Guerrilla Games

منتشر کننده : Sony Interactive Entertainment

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +7

لینک مرتبط : PlayStation

Horizon Zero Dawn

به روز رسانی :

96/10/02 آپدیت 151 ریجن 1 و 2 اضافه شد
  • 3 replies
    1. مصطفی says:

      با سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون
      میخواستم منو راهنمایی کنید الان dlc رو دانلود کردم بعد از نصب چجوری میتونم بازی اش کنم؟
      خرید درون برنامه ای داره؟باید مسترکاردی چیزی داشت یا راه دیگه ا هم داره؟

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        سلام
        شما باید ابتدا بازی رو به صورت دیجیتالی خرید کنید و بعد با دانلود و نصب بازی و DLC امکان اجرا شدن بازی وجود داره
        با psn کارت باید خریداری کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *