دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ice Lakes 1654 برای اندروید و iOS

در بازی Ice Lakes شما می توانید به عنوان یک شخص آزاد به هر جای از این کره خاکی که دوست دارید سفر کنید و شناسایی مکان های مختلف نظیر دریاچه ها، آبگیر ها و … برای صید ماهی بپردازید. البته در هر کاری جسارت و کمی ریسک نیز می تواند چاشنی خوبی شود چرا که با سفر به اعماق طبیعت وحشی می توانید به جاهایی سفر کنید که تا به حال هیچ ماهی گیری به آنجا نرفته و پاداش این ریسک نیز بدون شک ماهی های جدیدتر و کمیاب تر است که می تواند به شهرت شما بیافزاید. در بازی Ice Lakes شما می توانید در هر نقطه به ماهیگیری بپردازید امام پس از مدتی در این کار خبره می شوید و می توانید مکان هایی را برای کار خود انتخاب کنید که دارای عمق مناسب باشند. این قضیه بسیار جذاب و سرگرم کننده است و می تواند به دانش شما نیز بیافزاید. اما جذابیت بازی Ice Lakes از جایی شروع می شود که شما قلاب ماهیگیری را پرتاب می کنید چرا که انتخاب ابزار مناسب مخصوص فضای شما بدون شک به اندازه یافتن مکان مناسب اهمیت دارد و همچنین سیستم هوش مصنوعی بسیار قدرتمن این بازی متناسب با هرگونه ماهی طراحی شده و شما می توانید بیش از 30 نوع ماهی مختلف را در این بازی مشاهده کنید.

سایر توضیحات: بازی Ice Lakes یک بازی بسیار جذاب در سبک شبیه ساز ماهیگیری است که در آن شما بدون هیچ محدودیتی می توانید به این کار اقدام کنید، گرافیک فوق العاده، سیستم ماهیگیری عالی، قابلیت استفاده از ابزارهای بسیار متنوع، قابلیت بازی در حالت های مختلف و نیز مکان های مختلف ماهیگیری در این کهان بدون شک این بازی را نسبت به عناوین مشابه متمایز می کند. این بازی توسط شرکت Iceflake Studios, Ltd برای پلتفرم اندروید و iOS تولید و عرضه شده است.

کرک Ice Lakes جدید

ویژگی های اصلی بازی Ice Lakes:

 – بیش از 17 نقشه مختلف در سراسر جهان

 – بیش از 29 نوع ماهی مختلف

 – قابلیت هنرنمایی در 16 تورنمنت مختلف

 – قابلیت بازی در بیش از 18 نوع رقابت متنوع

 – قابلیت بررسی و مشاهده آمار و ارقام در زمینه های مختلف

 – قابلیت شخصی سازی شخصیت بازی

 – حرکات بسیار دقیق چوب ماهیگیری بر اسا مدل واقعی

 – قابلیت بازی در اوقات مختلف شبانه روز

 – قابلیت بازی در شرایط و فصل های مختلف سال

 – هوش مصنوعی بسیار خوب بازی برای هر نوع ماهی متناسب با فیزیک آنها

 – قابلیت یادگیری اسامی ابزارهای ماهی گیری همراه با نحوه استفاده از آنها

 – و …

Ice Lakes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *