دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ignatius v1.0.8 برای اندروید و iOS + مود

Ignatius یک بازی معمایی با داستانی جالب و متفاوت می باشد. ما شما را به شروع این هیجان بزرگ دعوت می کنیم. شما در نقش Ignatius یک پسر بچه بازیگوش وارد دنیای سیاه و سفید داستان ما می شوید. زندگی در حالت عادی جریان دارد ولی شما کم کم از این شرایط خسته می شوید و یک روز به دنبال چالشی هیجان انگیز در مسیر زندگی خود با کارگردان تئاتر به نام ویگو دیدار می کنید و از این پس دیگر هیچ چیز عادی نخواهد بود. ویگو شما را با فیلمی به نام oneiric آشنا می کند. داستان از این دیدار جنجالی و هیجان انگیز شروع می شود. آیا آماده شروع این ماجرای عجیب و جنجالی هستید؟

سایر مشخصات : شما باید مسیر خود را در این دنیای ترسناک و هیجان انگیز پیدا کنید و موانع را پشت سر بگذارید، بجنگید و پیش بروید، هوشیارانه تصمیم بگیرید، اگر توقف کنید در این دنیای ترسناک به زودی شکست خواهید خورد. سریع حرکت کنید و تمام توان و قدرت خود را برای شکست حریف خود به کار ببرید و قهرمان اصلی این دنیای ترسناک شوید. در مسیر این چالش ها با کسب امتیازاتی راهنمایی هایی در دسترس شما  قرار می گیرد که شما را با رقبای خود و روش های مبارزه با دشمنان آشنا خواهند کرد. این بازی بسیار متفاوت و زیبا محصول استودیوی Sons of welder می باشد که میلیون ها کاربر از طراحی متفاوت آن لذت می برند.

دانلود بازی Ignatius

ویژگی های بازی Ignatius :

– طراحی بازی Ignatius با فرم بصری ویژه صورت گرفته است

– در این بازی از ترکیبات منحصر به فرد زیبا شناسی از جمله نقاشی با دست، گریم ، هنر دکو و… استفاده شده است.

– موسیقی جذاب و هیجان انگیز که به جذابیت هرچه بیشتر بازی کمک بسیاری خواهد کرد.

– قابلیت انتخاب دو نوع کنترل برای بازی

– رویارویی با چالش های متفاوت و هیجان انگیز

Ignatius

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *