دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Intrude v1.0.3 – PC

Intrude یک تیرانداز اول شخص است که الهام بخش های قدیمی FPS مانند Wolfenstein 3D و Doom است. یک پایگاه قدیمی زیرزمینی وجود دارد، مدتها پیش رها شده بود، ناگهان توسط برخی از نظامیان خصوصی منتقل شد و یک سیگنال عجیب و غریب منتشر شد. ماموریت شما این است که وارد شوید، از طریق پانزده سطح در یکی از سه حالت بازی پیدا کنید و منبع آن سیگنال را نابود کنید. اطلاعات زیادی پنهان در سراسر پایگاه وجود دارد. سعی کنید تا اطلاعاتی را که می توانید پیدا کنید، به دست آورید تا بتوانید آنها را پیدا کنید و آنها چه چیزی هستند. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی ویندوز 7 تست شده است و قابل اجراست*

Intrude.center

مشخصات بازی Intrude:

نام بازی : Intrude

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Michal Kruba

منتشر کننده : Michal Kruba

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Intrude

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *