دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Isoland 1.0.3 برای اندروید و iOS + مود

یکی از جذابترین عناوین بازی های پلتفرم موبایل در سبک پازل و نماینده جایزه “IndiePlay Awards of “Best Art بالاخره معرفی شد. در بازی Isoland شما با یک داستان بسیار زیبا و مرموز روبرو هستید. یک جزیره به ظاهر آرام برای کسانی که از اقیانوس آرام عبور میکنند، جزیره ای پر از رموز مختلف که از دور نمایان نیستند در یکی از نقاط دوردست اقیانوس آرام وجود دارد. ساکنان این جزیره به هیچ عنوان به یاد نمی آورند که چطور به این جزیره وارد شده اند و یا اصلا چرا در آن ساکنند و از آن بیرون نرفته اند… تنها چیزی که تمامی آنها روی آن نقطه نظر مشترک دارند این است که این جزیره مرموز را با نام Isoland می خوانند. یکی از دوستان شما از شما درخواست کرده است که به عنوان یک محقق در این جزیره به تحقیق بپردازید. شما به این جزیره سفر می کنید تا راهی برای حل معماهای آن پیدا کنید اما پس از ورود تازه به این نکته پی می برید که شما نیز جزئی از این تله شده اید و در این جزیره گیر افتاده اید. اما ظاهر این جزیره بسیار جذاب است. شما باید با توجه به این نکته که در این جزیره پر از تله های مختلف است، به جستجو بپردازید و از زیبایی های آن لذت ببرید اما در پی حل معماهای بسیار پیچیده این جزیره نیز باشید چرا که با این روش می توانید معماهای آن را حل کنید و خود و دیگران را از این جزیره مرموز نجات دهید.

سایر توضیحات: بازی Isoland یکی از جدیدترین عناوین منتشر شده در سبک پازل برای پلتفرم های اندروید و iOS است که توسط شرکت بازی سازی RedFish Games منتشر شده است. این بازی توانست با گرافیک بسیار زیبای خود همراه با معماهای بسیار خوب و سرگرم کننده و ابتکاری خود یکی از نمایندگان جایزه “IndiePlay Awards of “Best Art شود. باید گفت که گرافیک این بازی بسیار دراماتیک و هنری طراحی شده است و با بازی های ارائه شده در این سبک بسیار متفاوت است. این بازی در دسته و گروه بازی های Point & Click قرار می گیرد.

بازی isoland جدید

ویژگی های اصلی بازی Isoland:

یک بازی بسیار جذاب در سبک پازل و Point & Click

پازل های بسیار جذاب و ابتکاری و متفاوت در هر مرحله

گیم پلی بسیار جذاب همراه با یک داستان بسیار عالی و مناسب در کنار گرافیک فوق العاده

طراحی صحنه های بسیار خوب و مناسب داستان بازی برای جذب بیشتر مخاطب

سیستم بازی بسیار گیرا بر اساس روند پیشرفت گیمر در مراحل مختلف و کسب آیتم های متفاوت

ورزش ذهنی بسیار خوب در مقابل چالش های بسیار زیرکانه و جذاب

پشتیبانی از زبان های مختلف

صداگذاری جذاب

و …

Isoland

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *