دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Juicy Realm v24.05 – 2018 – PC

بازی Juicy Realm یک بازی در سبک بازی های ماجرایی و اکشن است که توسط شرکت Juicy Realm در سال 2018 ساخته شد. تنها زمانی که گیاهان شروع به به وجود آمدن و تولید غذا برای موجودات دیگر و توسعه خودآگاهی می کردند، بشریت واقعا به درک تهدیدی که این موجودات وابسته به فتوسنتز وجود برای جهان هستی در صورت عدم وجودشان به وجود می آورند نرسیده بود. هیچ کس نمیتوانست درک کند که چگونه گیاهان این جهش تکاملی بزرگ را در چنین مدت کوتاهی به دست آوردند. چیزی که میلیونها سال طول کشید تا حیوانات همدیگر را زنده نگه دارند. یک چیز مسلم است، اکنون زمان برای بشریت است تا موضع خود را در جهت بالا رفتن از زنجیره غذایی حفظ کند. این بازی یک بازی منحصر به فرد در سبک خود است که در آن گیاهان به جای دیگر موجودات در بالای زنجبره غذایی قرار دارند.

سایر مشخصات بازی: به عنوان یکی از اولین کاوشگران امپراتوری تازه کشف شده گیاهان، شما باید به طور مداوم در عمق دشمن که همان گیاهان هستند پیش بروید. شکستن میوه های عجیب و غریب و رنگارنگ در حالی که بازی ابزار، سلاح ها و منابع جدیدی را برای دفاع از خود و گسترش اردوگاه پایه خود در اختیار شما قرار می دهد از جمله ویژگی های این بازی مهیج است. اگر شما قادر به شکست تنها نیروی مخرب ارتش گیاه به تنهایی نیستید، دعوت از چند دوست برای کمک به شما اسرار پشت پرده این دنیای جدید و عجیب و غریب را کشف می کند.

Juicy.Realm.center

مشخصات بازی Juicy Realm:

نام بازی :  Juicy Realm

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : SpaceCan

منتشر کننده : X.D. Network Inc.

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Juicy Realm

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *