دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جنگی و جذاب Jungle Clash v1.0.8 برای اندروید

Jungle Clash یک بازی جدید آنلاین با سبک استراتژیکی است که با عناصر جدید مبارزات PvP نیز برای شما ممکن می سازد . با جمع آوری عرشه ای از مبارزان منحصر به فرد مورد علاقه خود با خوردرو های زرهی و دیگر امکانات برج های دشمنان واقعی از سراسر دنیا را از بین ببرید . وضعیت موجود بسیار خطرناک و اضطراری است و بر اساس گزارشات نیرو های دشمن می تواند هر لحضه حمله را آغاز کند . صدا های عجیب و غریبی از جنگل به گوش می رسد , ظاهرا نیرو های دشمن مداوم در حال پیشروی هستند پس باید مراقب باشید . می توانید با جمع آوری کارت های مخصوص به ارتقای توانایی ها و مهارت های نیرو های خود بپردازید . مبارزان خود را برای تسخیر برج های دشمن رهبری کنید و با استفاده از ماشین های زرهی ویرانگر سطح دفاع از ژنرال های خود را بالا ببرید . در این بازی هزارن بازیکن وجود دارد که می توانید آن ها را برای مبارزات سرسخت به چالش بکشید و دوستان خود را نیز به این بازی دعوت کنید .

دانلود بازی Jungle Clash

ویژگی های بازی Jungle Clash :

– ده ها تن از گزینه های تاکتیکی و کارت های کلکسیونی

– دارای گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز

– دارای مبارزات واقعی و آنلاین PVP

– جمع آوری و ارتقاء توانایی های ژنرال

– ایجاد یک قبیله شکست ناپذیر با دوستان و به اشتراک گذاری دستاوردهای خود و غارت با آنها برای شکست رقبای خود در برخورد با قبیله و مبارزه با استفاده از بهترین تاکتیک

Jungle Clash

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *