دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Just In Time Incorporated VR برای کامپیوتر

به عنوان ماموری از یک شرکتِ بیمه یِ جلوگیری از مرگ، هدف شما این است تا مشتریان را از مرگ نجات دهید در حالی که این فاجعه ها در حالت Slow Motion اتفاق می افتد شما دستکشی دارید که قابلیت حرکت فوق العاده سریع، Teleport  و حتی گرفتن گلوله ها را به شما می دهد و البته این برای شما خوب است چون در هر گوشه از این بازی مرگ مشتریان را تهدید می کند .این یک بازی اکشن/کمدی است که برای بازی کردن آن به هدست HTC VIVE نیاز دارید .آیا دشمنان زیادی دارید ؟ بیش از حد ریسک می کنید ، یا اینکه بیش از حد دست و پا چلفتی هستید؟ پس چرا به بهترین شرکت بیمه مراجعه نکنید  Just In Time Incorporated یک شرکت بیمه برای جلوگیری از مرگ فاجعه آور مشتریان است !دستکش های این شرکت زمان را آهسته می کنند تا ماموران با حد اکثر سرعت از وقوع حوادث بد برای مشتریان پیش گیری کنند ، این ماموران وظیفه شناس شما خواهید بود ، و البته همیشه موفق نخواهید بود در واقع تمام لذت بازی به موفق نبودن  است !

ســایــر تــوضــیــحــات : یک بازی  با سبک اکشن/کمدی که برای VR طراحی شده شما می توانید برای نجات افراد اقدام کنید یا اینکه فقط برای خندیدن وضعیت را از آنچه که هست بد تر و بد تر کنید ، شما در نقش ماموری از سازمان بیمه ی جلوگیری از مرگ  فعالیت می کنید که می تواند زمان را آهسته کند ، سریع حرکت کند و … این قابلیت ها برای شما در نظر گرفته شده اند تا از مرگ مشتریان جلوگیری کنید ، در محیط این بازی شما تقریبا قابلیت کنترل هر چیزی را خواهید داشت ،تفنگ ها ، لیزر ها و انفجار، شما باید با این ها مقابله کنید و از جان مشتریان مراقبت کنید  البته این بازی به شما اجازه می دهد تا همه چیز را از قبل بد تر کنید تا کمی بخندید به علاوه محیط بازی به گونه ای طراحی شده تا اتفاقات خنده آور در آن متناوب باشند .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را نگاه کنید*

* این بازی تنها برای VR ساخته شده و برای اجرای بازی به هدست HTC VIVE نیاز دارید *

Just.In.Time.Incorporated.screen

مشخصات بازی Just In Time Incorporated VR:

سبک بازی : VR ، شبیه سازی، اکشن ،طنز ، مستقل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Second Wind Interactive

منتشر کننده : Second Wind Interactive

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *