دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Kraken Land Platformer Adventures v1.6.5 برای اندروید و iOS + مود

Kraken Land Platformer Adventures به سرزمین کراکن ها خوش آمدید. تصور کنید که یک کراکن کوچک در حال دویدن، پریدن و نابود کردن دشمنان خود می باشد. بنابراین به بازی Kraken Land بپویندید و سطوح مختلف و ترکیبی ماجوراجویی و اکشن را کشف کنید و لذت ببرید. هدایای افسانه ای را باز کنید تا بتوانید قدرت خود را چند برابر کنید. شما می توانید با هدایت کاراکتر اصلی بازی به نبرد بپردازید. این کار را می توانید با جوی استیک موجود در صفحه نمایش انجام دهید که طراحی آن باعث راحتی و القای حس واقعی بازی به کاربر خواهد شد. بدوید و بپرید و به دنیای جذاب کراکن ها وارد شوید و لذت ببرید!

سایر مشخصات : بازی Kraken Land یک بازی رایگان با پلتفرمی فوق العاده می باشد که در عین کم بودن حجم آن دارای کیفیتی عالی می باشد. همچنین یک بازی ماجوراجویانه باور نکردنی می باشد که صحنه های اکشن بسیار زیادی در خود جای داده است. هر بار که شما می میرید یک زندگی را از دست می دهید، بنابراین بسیار مراقب باشید و با احتیاط حرکت کنید. آیا توانایی پریدن به مراحل بعدی را دارید؟ این بازی زیبا و دوست داشتنی که توانسته در مدت کمی که عرضه شده است توجه بسیاری را به خود جلب کند محصولی از استودیوی Honikou Games می باشد که اکنون به طور کامل در اختیار شماست.

دانلود بازی Kraken Land Platformer Adventures

ویژگی های بازی Kraken Land :

– باز کردن مراحل مختلف بازی

– دارای چالش های روزانه به منظور کسب امتیازات و جوایز

– قابلیت جمع آوری سکه برای خرید موارد مختلف و استفاده از آنها

– دارای کنترلرهای لمسی عالی

– هدف خود را افزایش دهید تا بتوانید بیشتر بپرید!

– TNT های خود را برای اکشن تر کردن بازی افزایش دهید.

– از نیترو استفاده کنید تا موانع صوتی را رد کنید!

Kraken Land Platformer Adventures

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *