دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lake Ridden v1.7.1853 نسخه GOG برای کامپیوتر

Lake Ridden

یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های ماجرایی است. این بازی کامپیوتری جدید، یک ماجراجویی جدید و مهیج از نگاه اول شخص، مخصوص علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های رایانه‌ای است. این ماجراجویی فوق‌العاده، روایت جالب توجهی را از سفر به تاریخ گذشته به تصویر می‌کشد. طی این ماجراجویی مرموز، شما وظیفه دارید که خواهر گمشده خود را پیدا کنید. خوشبختانه در این تاریخ، شما تنها نبوده و سناریوهای بسیاری در انتظار شماست.در این بازی، شما در قالب دخترکی با نام ماری (Marie) نقش‌آفرینی می‌کنید. او تنها 13 سال دارد و اکنون ضمن بازگشت به گذشته، سال 1988 میلادی را در پیش روی خود می‌بیند.

سایر مشخصات بازی Lake Ridden : تابستان رو به پایان بوده و اولین علائم و نشانه‌های پاییز در راه هستند. در یک تعطیلات آخر هفته به یاد ماندنی، شما همراه با خواهرتان و دوستانش، به جنگل می‌روید. زمانی که خواهر شما برای گشت و گذار به جنگل پای می‌گذارد، دیگر هیچ اثری از او پیدا نمی‌شود. حال شما برای پیدا کردن او، پای به یک ملک فراموش شده و قدیمی می‌گذارید که سرنخ‌های بسیاری را در آن خواهید یافت. اگر شما نیز می خواهید درگیر هیجان و لذت این بازی شوید پس آن را از دست ندهید.

نام: Lake Ridden
حجم فایل: 1.3 گیگابایت
شرکت سازنده: Midnight Hub
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 7
ورژن: v1.7.1853
نسخه: GOG
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Midnight Hub
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/02/19 نسخه Lake Ridden v1.7.1853 - GOG اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *