دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.69012 برای اندروید و آیفون

Lara Croft GO به نوبه خود مبتنی بر پازل ماجراجویی در جهان طولانی فراموش شده است . نقش شما در بازی Lara Croft GO کشف کردن کاوش در ویرانه های تمدن کهن، کشف اسرار خوب، نگهداری و چالش های مرگبار، افسانه ملکه زهر می باشد. در بازی لارا کرافت بیش از 75 پازل در پنج فصل مختلف تقسیم بندی شده است همچنین در این بازی شما باید تمامی آثار باستانی را جمع آوری کرده و از طریق آنها تجهیزات جدید و لباس های قفل شده لارا را آزاد کنید.

بازی Lara Croft GO توسط شرکت بازی سازی SQUARE ENIX Ltd تهیه شده و بسیار شبیه بازی Hitman Go می باشد همچنین یکی از نویسندگانی که این بازی را تجربه کرده گفته است, درسته که بازی لارا کرافت بسیار شبیه بازی هیتمن است ولی تفاوت های بی نظیری از جمله وجود موانع, دشمنان متنوع و وسایل قابل استفاده و غیره در بازی Lara Croft GO بکار گرفته شده است. در بازی لارا کرافت موسیقی متن بسیار زیبا و فوق العاده ای استفاده شده همچنین این بازی با گرافیک بسیار بالا و کیفیت اچ دی و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا و سیستم های آی او اس 7.0 به بالا طراحی شده است, امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ویژگی های بازی Lara Croft GO :

– کیفیت بازی HD

– گرافیک بسیار بالا و دیدنی

– محیط بازی سه بعدی

– دارای مراحل مختلف و جذاب

– بیش از 75 پازل در پنج فصل مختلف

– درای موسیقی متن بسیار زیبا

– آزاد کردن تجهیزات جدید از طریق جمع آوری آثار باستانی

تغییرات در نسخه جدید :

– رفع باگ ها و مشکلات بازی برای تجربه بهترین بازی ماجراجویی

 

Lara Croft GO is a turn based puzzle-adventure set in a long-forgotten world. Explore the ruins of an ancient civilization, discover well-kept secrets and face deadly challenges as you uncover the myth of the Queen of Venom. Experience lush visuals and a captivating soundtrack, Navigate using simple swipe-to-move controls, Fight menacing enemies, overcome dangerous obstacles and escape deadly traps, Solve more than 75 puzzles split into 5 chapters, Collect ancient relics and unlock new outfits for Lara,Following the award-winning Hitman GO, Square Enix Montréal brings yet another beloved franchise to mobile with this unique take on the iconic heroine’s adventures.

 

Lara Croft GO

به روز رسانی :

1395/6/2
  • 5 replies
      • Hossein Abolhassani says:

        – ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

        – فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.squareenixmontreal.lcgo را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

        – بازی را اجرا نمایید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *