دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی آخرین امپراطوری Last empire War Z v1.0.376 برای اندروید

Last empire: War Z

با جهانی روبه رو می شوید که به هرج و مرج افتاده است و مردگان متحرک در کوچه و خیابان شهر ها پرسه می زنند و در انتظار گوشت تازه هستند و در این میان عده ای از انسان های بازمانده بی رحم در تلاش هستند تا منابع حیاتی مهم شما را بدزدند . در

بازی Last empire War Z

نیرو های ارتشی خود را تشکیل داده و با امپراطوری های دیگر توسعه یافته متحد شوید و با متفقین بازمانده به کشتن ارتش زامبی ها بپردازید . آیا می توانید در این جهان سرسخت و بی رحم به قوی ترین بازمانده تبدیل شوید ؟ در این بازی شاهد مبارزات بین بازماندگان و زامبی ها و بازماندگان با امپراتوری های دیگر خواهید شد . با متحدین دیگر از سراسر دنیا به مبارزه با دشمنان بپردازید و از خود در برابر مردگان متحرک تشنه به خون دفاع کنید . باید تمام تمرکز خود را به جمع آوری منابع مورد نیاز خود برای حمایت نیرو های نظامی و توسعه امپراتوری خود جمع کنید تا از آخرین امپراتوری موجود در کره زمین دفاع کنید .

  • تغیرات نسخه v1.0.376 :

 

  • New 7th anniversary events
  • Anniversary Rally
  • Anniversary Login Gifts
  • Fixed a few known issues
نام: Last Empire War Z
حجم فایل: 260 + 90 مگابایت
شرکت سازنده: GAME FOCUS NETWORK LIMITED
ورژن: v1.0.376
فرمت فایل: apk-zip
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1401/04/08 نسخه v1.0.376 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *