دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Legacy 2 The Ancient Curse v1.0.5 برای اندروید و iOS

Legacy 2 The Ancient Curse در بازی Legacy 2 The Ancient Curse شما باید به دنبال صمیمی ترین دوست خود که در قرون باستان در اهرام مفقود شده است بگردید و او را بیابید. در این بازی باید با معماها و مسائلی روبرو شوید و با درکنار هم قرار دادن سرنخ ها به حل مسائل بپردازید تا بتوانید از اتاقی به اتاق دیگر بروید و امیدوار باشید تا بتوانید دوست خود را به سلامت پیدا کنید. وقت آن رسیده است که هوش و ذکاوت خود را با حل معماهای سه بعدی به چالش بکشید. با دقت بازی کنید. چشمان خود را باز کنید! راه حل تمام سوالات در همین جاست! آیا همه چیزهایی که برای حل مسائل نیاز دارید را در اختیار دارید؟!

سایر مشخصات : بازی Legacy 2 The Ancient Curse یک بازی معمایی و ماجراجویی می باشد که باید تنها روی صفحه کلیک کنید و به نقطه خاص اشاره کنید. این بازی که با گرافیکی سه بعدی بر پایه معماها طراحی و ساخته شده است شما را به عمق مسائل و چالش ها می کشاند. این بازی در محیطی باستانی و معما گونه آمده تا علاقه مندان به بازی های فرار از اتاق و درگیری با مسائل مختلف را به لذت برساند. بازی Legacy 2 The Ancient Curse محصولی از استودیوی بازی سازی No Signal Productions می باشد که با ارائه این بازی متفاوت نسبت به سایر بازی های مشابه این سبک توانسته نظر علاقه مندان را به خود جلب نماید.

Legacy.2.The.Ancient.Curse.center

ویژگی های بازی No Signal Productions :

– پر از معماهایی که باعث ایجاد حسی متفاوت در کاربر می شود.

– کنترلرهای آسان و روان که باعث پویایی بازی می شود

– اتاق های متفاوت با گرافیکی جذاب

– گیم پلی اعتیادآور در کنار صداهای جذاب!

– ورزش ذهن و مغز کاربر و تست هوش شما!

Legacy 2 The Ancient Curse

به روز رسانی :

96/10/15 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *