دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی LIMBO 1.1.2 برای آیفون و آیپد

شما در این بازی در یک محیط سیاه و سفید و دو بعدی قرار دارید که با کنترل پسر بچه ای تلاش می کنید تا با عبور از موانع موجود در سر راه و خطرات احتمالی که جان او را تهدید می کند او را سالم به مقصد برسانید . هر چند در داخل بازی با محیط سیاه و سفید ساده رو به رو می شود ولی در طرحی آن و جزئیات موجود تلاش زیادی شده است . شما در Limbo یک گیم پلی راحت و در عین حال سختی را تجربه خواهید کرد . Limbo (به معنی دوزخ) بازی ماجرایی است که در پلت فرم پازل گونه و معمایی قرار دارد , برای اولین بار از توسعه دهندگان بازی دانمارکی به نام  Playdead عرضه شده است .

این بازی برای اولین بار در سال 2011 با عنوان منحصر به فرد خود برای پلت فرم Xbox Live Arcade عرضه شده و در نهایت بعد از سیستم عامل های مختلف نوبت به دیوایس های آیفون و آیپد نیز رسید . محیط این بازی به صورت 2 بعدی می باشد و همچنین گرافیک و صداگذاری بی نطیری در آن بکار گرفته شده است . در بازی شما فقط چشم های پسر بچه را فقط میبینید که به صورت رنگ سفید می باشد . پیشنهاد می کنم این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید . بازی LIMBO مناسب تمامی سیستم های آی او اس 6.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی برزخ را در اختیار شما قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود آن لذت ببرید .

دانلود بازی اندروید LIMBO

ویژگی های بازی LIMBO :

– محیط بازی دو بعدی

– گرافیک و صداگذاری بی نظیر

– وجود فضای سیاه و سفید

– داری کنترل لمسی آسان ولی گیم پلی سخت

– دارای طراحی ساده با جزئیات دقیق

– داری عنوان های بهترین دانلود , بهترین بازی پازل , بهترین بازی Indie , بازی دیجیتالی سال , بهترین بازی ترسناک و غیره

– قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از آی او اس 6.0 به بالا

 

 

Limbo

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *