دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lone Leader – PC

بازی Lone Leader یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است که در سال 2016 توسط کمپانی بازی سازی مطرح SirGoose تولید و توسط کمپانی Displacement Studios منتشر گردید. نام من متیو است، من مطالعه ی اقتصادی ام را تمام کردم. این بدان معنی است که دوره جدیدی در زندگی، جستجو برای یک کار به خوبی سپری می شود. به عنوان یک کودک، همیشه به آینده امیدوارم. من تصورات ماجراجویی های بیگانه، کاوش در جهان خارج، زندگی یک زندگی هیجان انگیز، و سفرهای طولانی مدت در کشورهای دور و دور را تصور کردیم. متأسفانه، این رویاها هرگز به وجود نیامد، بنابراین رویاهایم را متوقف کردم. من قبلا برای کار به عنوان یک دفتر اسناد رسمی درخواست می کردم، باید بیشتر از هر کس دیگری پول بگیرم، این برنامه بود. اما یک مشکل محلی جدید آن کمی تغییر کرده است. مشکل یک نوع جدید از ویروس است. آه نه نه یک ویروس که باعث بیماری شما می شود، نه شما را به یک هیولا تبدیل می کند، نیمه زنده، نیمه مرده، ZOMBIE! آیا برای این دارو وجود دارد؟ البته که نه.

سایر مشخصات بازی: این ویروس از آزمایشگاه در شهر به دست آمد. یک استاد آن را از یک نمونه نمونه در طی یک آزمایش آزمایشگاهی ساده که به طرز دلهره آور اشتباه گرفته شده، قرارداد. این به معنای آغاز کابوس من در حال حاضر است. چرا؟ از آنجا که من آخرین انسان عادی در اینجا است جز سربازان ارتش دشمن که شروع به اشغال شهر پیش از شروع این ویروس کردند.

Lone.Leader.center

مشخصات بازی Lone Leader:

نام بازی :  Lone Leader

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : SirGoose

منتشر کننده : Displacement Studios

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Lone Leader

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *