دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی LSD – PC

بازی LSD یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های اکشن است که در سال 2017 توسط کمپانی بازی سازی مطرح FossettGaming تولید و توسط همین کمپانی نیز منتشر گردید. این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. گیم پلی این بازی علیرغم سبک بودن بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند هر مخاطبی را با هر سبکی که خواهانش است ساعت ها سرگرم کند. کمپانی بازی سازی FossettGaming یک کمپانی مطرح در طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

سایر مشخصات بازی: شما برای فرستادن مأموریت های سرکش در سراسر جهان برای پاک کردن هر گونه آزمایشات دولت ها آماده می شوید. اما به نظر نمی آید که همه چیز به برنامه ریزی برسد چرا که شما مجبور هستید برای زندگی خود با یک امید که شما آن را زنده خواهید کرد مبارزه کنید! استفاده از سلاح ها، تله ها و پرتاب ها را برای شکست دادن آلوده یا استفاده از منوی مهارت ها برای تبدیل شدن به برنده نهایی. دشمنان از مواد منفجره، حتی نامرئی شدن علیه شما استفاده می کنند.

LSD.center

مشخصات بازی LSD:

نام بازی :  LSD

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : FossettGaming

منتشر کننده : FossettGaming

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

LSD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *