دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Marble Land نسخه HI2U

Marble Land یک بازی پازلی مبتنی بر فیزیک است که می توان  با هدست واقعیت مجازی یا بدون هدست واقعیت مجازی از آن لذت برد ، هدف شما در این بازی این است که با استفاده از مکانیزم های مختلفی که در سرتاسر نقشه وجود دارند یک توپ را به مقصد برسانید . در هر مرحله عناصر متعددی وجود دارند که شما برای هدایت توپ باید در آن ها تغییر ایجاد کنید.Marble Land دارای چهل و پنج مرحله متنوع است که درجه ی سختی در آن ها به مرور افزایش پیدا می کند . سه محیط متفاوت  در این بازی وجود دارد ، کویر ، غار و کوهستان .

سایر توضیحات : بازی Marble Land به شما اجازه می دهد تا با پازل ها هر چند بار که دوست دارید تعامل داشته باشید و از هر راهی که دوست دارید برای پیدا کردن راه حل پازل کار خودتان را شروع کنید ، تجربه ای بسیار لذت بخش و هیجان انگیز در انتظار شما است .این بازی را می توان با دسته و “Motion Controllers” به صورت نشسته یا ایستاده بازی کرد البته بازی را می توان در حالت عادی و بدون هدست واقعیت مجازی نیز تجربه کرد بنا بر این شما می توانید از صفحه کلید و ماوس نیز استفاده کنید .توجه کنید سیستم مورد نیاز این بازی برای حالت VR ذکر شده است و در حالت عادی (بدون هدست واقعیت مجازی) ، بازی Marble Land ممکن است بر روی سخت افزار های ضعیف تر نیز اجرا شود .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی پازلی و فکری Marble Land جدید

مشخصات بازی   Marble Land:

نام بازی : Marble Land

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Devious Technologies

منتشر کننده : Devious Technologies

سبک بازی :پازلی ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Marble Land

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *