دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی METAL SLUG DEFENSE برای آیفون و اندروید

بازی METAL SLUG DEFENSE یکی از محبوب ترین بازی های خاطره انگیز در پلی استیشن 1 بوده که به تازگی توسط استدیو بازی سازی SNK PLAYMORE برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . نام دیگر این بازی سرباز کوچولو است که میشود گفت همه ی کسانی که علاقه به بازی در کنسول دارند آن را تجربه کرده اند . بازی METAL SLUG DEFENSE توانسته است بعد از عرضه شدن در دیوایس ها محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند به گونه ای که این بازی بیش از 23 میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است . شما در این بازی با انتخاب کردن کاراکتر مورد نظر می توانید به مبارزات مختلف بپردازید و با جمع کردن تجهیزات نیروی خود را قدرتمند تر کنید . حماسه جنگ میان انسان ها ، بیگانگان و روبات های غول پیکر بسیار دشوار انجام میپذیرد و شما باید با استفاده از سلاح هایی که دارید دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهید . بازی METAL SLUG DEFENSE دارای بیش از 60 کاراکتر مختلف با ویژگی های منحصر به فردی می باشد . این بازی به صورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی قرار گرفته شده است . این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا طراحی شده است.

 

ویژگی های بازی METAL SLUG DEFENSE :

– بازی در سبک اکشن و استراتژی

دریافت 20 مدال هر روز با ورود به مدت 10 روز (در مجموع تا 200 مدال)

دریافت یک واحد محدود “ALLEN JR.” هنگام ورود ، به بازی

اضافه شدن مناطق جدید به بازی

اضافه شدن ماموریت های ویژه جدید

– رقابت با بازیکنان دیگر از طریق Wi-Fi

– قابلیت ارتقاء نیروی سربازان

– سفارشی کردن یگان های خود

– پشتیبانی از گوشی های اندروید 4.0 به بالا

– پشتیبانی از گوشی های ای او اس 7.0 به بالا

More than 23 million downloads.Discover a game that has been worldwide acclaimed.Get limited units in the campaign and great offers.Collaboration Campaign with “THE BATTLE CATS” app until Nov. 4th, 2015.New Collaboration Event! Free all the POWs to get limited edition Units.Gross Cat.Titan Cat.Teacher Bun Bun”, and other popular characters are available to purchase during a limited time! Add new Special Missions.Here are some of the reasons of METAL SLUG DEFENSE’s success.Intuitive controls& intense action.”METAL SLUG DEFENSE” has become a worldwide success thanks to its very simple controls and its addictive gameplay!4 players can battle each other via the Multiplayer mode!Up to 4 players can confront each other in 1-on-1 or 2-on2 epic battles in multiplayer!

به روز رسانی :

1394/7/19
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *