دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle – PC

MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle یک بازی بسیار فکری و چالش برانگیز برای ذهن شماست! در این بازی شما به سمت 100 ها مرحله شامل آینه ها، معماها و رازهای پیچیده هدایت می شوید. مغز خود را پیش از بازی خوب گرم کنید! شما می توانید مسیر حرکت بازیکن خود را با چرخش و تغییر آیینه های موجود در بازی عوض کنید و آن را به مسیرهای از پیش تعیین شده دیگری انتقال دهید. البته با این کارها شما خود را به یک چالش فکری دیگری منتقل می کنید. آیا میتوانید تمام این معما ها را حل کنید؟!!

سایر توضیحات : در بازی MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید با جابه جایی آیینه ها مراحل سخت و جدیدتری بسازید. پس در این راه از قدرت خلاقیت و تفکر خود به نحو احسن استفاده کنید و پازل رازآلود خود را به بهترین شکل ممکن خلق کنید. هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد، شاید تنها چیزی که بتواند شما را محدود کند خود شما باشید! بازی بسیار مهیج و چالش برانگیز MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle توسط کمپانی بازی سازی DRUNKEN APES برای علاقه مندان به بازی های فکری ساخته شد و در سال 2017 میلادی از طریق همین کمپانی منتشر گردید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رقابت با ذهن خود هستید و میخواهید ذهن خود را محک بزنید این بازی بسیار جذاب را از دست ندهید و هم اکنون می توانید این بازی مهیج را با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.

MIND-REFLECTION.Inside.the.Black.Mirror.Puzzle.center

مشخصات بازی MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle :

نام بازی : MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DRUNKEN APES

منتشر کننده : DRUNKEN APES

سبک بازی : ماجرایی و فکری

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

MIND REFLECTION Inside the Black Mirror Puzzle

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *