دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mobile Forces – PC نسخه GoG

بازی Mobile Forces زمانی یک مود کوچک بود اما حالا به صورت یک بازی جداگانه منتشر شده است که در آن نه تنها باید به کشتن دشمنان بپردازید بلکه باید تمام سعی خود را کنید که با استفاده از تاکتیک های مختلف بر دشمن چیره شوید. در بازی Mobile Forces شما باید در یک مقر نظامی خود را با ابزارآلات جنگی مجهز کنید و با انواع و اقسام خودرو ها کار کنید. سپس در نیک نقشه حساب شده باید به سمت دشمن حمله ور شوید. البته دقت کنید که جنگ شهری ریزه کاری های بسیار زیادی دارد که هر کدام می تواند سرنوشت جنگ را مشخص کند.

سایر توضیحات: بازی Mobile Forces یک بازی قدیمی اما جذاب از شرکت Rage Software است که در سال 2002 برای ویندوز منتشر شد. جذابیت بازی زمانی بیشتر می شود که شما می توانید مود های مختلف را نیز به بازی اضافه کنید و از ایده های خود و دیگر افراد برای افزایش جذابیت بازی کمک بگیرید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Mobile Forces center

مشخصات بازی Mobile Forces :

نام بازی : Mobile Forces

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2002

شرکت سازنده : Rage Software

منتشر کننده : Rage Software

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Mobile Forces

  • 3 replies
    1. ابوالفضل says:

      عجب – بلاخره یه سایت پیدا شد لینک مستقیم اینو گذاشت – والا من این بازی رو از سایت old-games com میخواستم دانلود کنم باید 10 دلار میدادم تا سرعت دانلود نامحدود بشه و یه لینک معمولی بدون پرداخت گذاشته بود که سرعتش 10 کیلوبایت !! – یه vps رم 512 اون روز خریدم 2 روز طول کشید تا تونستم بازی رو دانلود کنم و بعدش با سرعت بالا منتقلش کردم به سیستم خونگیم – بازی باحالی هستش – شبیه به کانتر – دو تا تیم پلیس به رنگ ابی و دزد به رنگ قرمز داره – یه ماشین مسابقه ای جنگی داره که فوق العاده سریع میره و تانک هم داره میشه سوارش شد – بازی دارای ادیتور هست و میتونید واسش نقشه های بیشتری بسازید – مسابقه های زیادی داره مثلا یه مسابقه ش هست باید پرچم بدزدی تا یه امتیاز به نفع تیم پلیس بشه و مسابقات و … – به صورت lan و سروری هم میتونید بازی کنید با دوستان :)) – رو سیستم با رم 128 مگابایت هم بالا میاد ! – کد های تقلبش هم داخل اینترنت هست –

      خلاصه بازی باحالیه

      من تو انجمن های روسی یه دونه نقشه ویرایش شده ش رو دنبالش گشتم ولی لینک دانلودش حذف شده بود
      اگه میتونید بزارید نقشه ش رو
      اسم نقشه اینه : big bridge

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *