دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Monster Truck Drive – PC نسخه PLAZA

بازی Monster Truck Drive شما را به محدوده بی مرز ماشین های سنگین خواهد برد که در آن شما می توانید رانندگی این خودروهای عجیب و غریب را با گرافیک مناسب و فیزیک جالب تجربه کنید. Maneuver یک نوع خاص از خودروهای Monster Truck است که خود به چهار نوع arena, moon, hills و dusk تقسیم  می شود. هیچ محدودیت زمانی برای این بازی در نظر گرفته نشده است و همچنین شما می توانید خودرو را با 3 زاویه مختلف دوربین تماشا کنید. شما باید در نقشه ها و سرزمین های مختلف به بازی بپردازید و سعی کنید بهترین پرش را در فضاهای مختلف امتحان کنید.

سایر توضیحات: بازی Monster Truck Drive یک بازی جذاب ماشین سواری است که بدون محدودیت زمانی شما را به فضای خودروهای Monster Truck می برد. در این بازی شما با فیزیک جالب و نسبتا دقیقی از این خودرو روبرو خواهید شد. بازی Monster Truck Drive توسط Robert Cardona برای پلتفرم ویندوز تولید شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Monster Truck Drive center

مشخصات بازی Monster Truck Drive:

نام بازی : Monster Truck Drive

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Robert Cardona

منتشر کننده : Robert Cardona

سبک بازی : مسابقه ای – شبیه ساز – ماشین سواری – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Monster Truck Drive

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *