دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی Moon Hunters برای Xbox One

Moon Hunters یک بازی ماجراجویی تخیلی است که برای 1_4 بازیکن طراحی شده است ، در این بازی شما سعی می کنید   راز های باستانی  را کشف کنید و اسطوره های قدیمی را بازسازی کنید ، در دنیایی  که با دست نقاشی شده و به صورت پیکسلی است به ماجراجویی بپردازید ، این دنیا به صورت غیر دستی تولید شده اما سرشار از افسانه هایی غنی است ، داستان هایی غیر خطی دارد همراه با راز های متعدد ، شما را چگونه به یاد خواهند آورد در غروبی تابستانی ، ماه که سرچشمه ی همه ی جادو ها و قدرت های روحانی است بر نمی خیزد !مسیر شما مشخص است ، شما توازن می بخشید ، بدون قدرت ماه هیولاها همه جا هرج و مرج برپا می کنند ، بازیکنان باید در این شرایط خطرناک با دنیایی رو به تحول به یکدیگر اعتماد کنند ،با گذر روز ها و شب ها بازیکنان از تمام توانایی ذهنی ،سلاح ها و مطالعات جادویی خود استفاده می کنند تا زنده بمانند ، برای نجات پیدا کردن شما باید مهارت های جدید بدست آورید ، ماجراجویی کنید و پیروز شوید . شیوه ی تصمییم گیری شما در شرایط سخت ، شهرت شما و سمبل شما را شکل می دهد .

سایر توضیحات : بازی  Moon Hunters دارای دنیایی Procedural است ( یعنی به صورت غیر دستی و تصادفی ساخته می شود ) و البته زیبایی این بازی به این است که این دنیای تصادفی با داستان هایی غیر تصادفی و کاراکتر هایی به یاد ماندانی ترکیب شده است تا لذتی دوچندان به شما بدهد ، از کوه های سر به فلک کشیده تا موج های لکه دارِ اقیانوس ، دنیای Moon Hunters سرشار از داستان ها و راز های باستانی است که می توانید با 3 نفر دیگر از دوستانتان به ماجراجویی در آن بپردازید . این بازی قرار است 28 تیر ماه برای Xbox One نیز منتشر شود البته بازی برای کنسول PS4 و PC نیز وجود دارد .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

Moon.Hunters.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Moon Hunters :

نام بازی : Moon Hunters

پلتفرم : Xbox One

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : 2017

شرکت سازنده : Kitfox Games

منتشر کننده : Kitfox Games

سبک بازی : ماجراجویی ، داستانی ، گرافیک پیکسلی ، Co-op

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Meta

Moon Hunters

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *