دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mortal Kombat Vs DC Universe برای ایکس باکس 360

بازی Mortal Kombat Vs DC Universe یک بازی مبارزه ای میان کارکتر های بازی معروف Mortal Combat و کارکترهای معروف DC می باشد . بازی مورتال کمبت در مقابل کارکتر های دی سی توسط استودیو Midway Games ساخته شده و کمپانی معروف Warner Bro Games آن را منتشر کرده است . بازی در سال 2008 منتشر شد و شامل کارکترهای هر دو فرانچز می باشد . بازی توسط نویسنده های کمیک یعنی Jimmy Palmiotti و Justin Gray نوشته شده است . داستان بازی از آنجا شروع می شود که یک قدرت عظیم در سدد نابودی جهان ها می باشد و در این میان بین دو جهان جنگی عظیم رخ می دهد و هر یک خواستار نابودی دیگری می باشد . در این میان قهرمانان و جنایتکاران مورتال کمبت با یکدیگر همکاری کرده تا در مقابل نیروهای DC به مبارزه بپردازند . برای اولین بار Scorpian , Subzero و قهرمانان دیگر باید در مقابل Batman , Superman و ابر قهرمانان کمیک Dc قرار گیرند . بازی مورتال کمبت در مقابل کمیک های دی سی توسط موتور قدرتمند گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته شده است و مقصد آن کنسول های Playstation 3 و Xbox 360 می باشد .

گیم پلی بازی دارای بخش داستانی می باشد و بنا به انتخاب بازیکن دارای دو داستان متفاوت در هر دو جهان می باشد و هر جهان داستان منحصر به فرد خود را دارد و پایان هر کدام نیز متفاوت می باشد . کاگردان بازی قبل از انتشار بازی این قول را داده بود که همه ی کارکترهای در طول خط داستانی بازی حضور دارند قابل بازی خواهند بود . همچنین بازی دارای یک مد به اسم Kombo Challenge می باشد که بازیکنان در آن می توانند برای خود Combo خلق کنند . همه کارکترها به غیر از Shao Khan , Darseid و Dark Khan دارای Finishing مخصوص به خود می باشند .

 

مشخصات بازی Mortal Kombat Vs DC Universe :

نام بازی : Mortal Kombat Vs DC Universe

نام بازی (فارسی) : مورتال کمبت در مقابل کمیک های دی سی

پلتفرم : Playstation 3 , Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2008

شرکت سازنده : Midway Games

منتشر کننده : Warner Bro Games

سبک بازی : مبارزه ای

 

دانلود بازی Mortal Kombat Vs DC Universe برای ایکس باکس 360 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

سایت مرتبط : Mortal Kombat Vs DC Universe

 

تریلر بازی 

 Mortal Kombat Vs DC Universe
[KGVID width=”640″ height=”360″]http://dl3.download.ir/Download/2014/February/Movie/Clips/Mortal.Kombat.VS.DC.Universe.Xbox360.www.Download.ir.mp4[/KGVID]
Right-click or ctrl-click this link to download

  • 6 replies
    1. یاسین says:

      سلام.
      این بازی رو میشه روی شبیه ساز ایکس باکس 360 کامپیوتر اجرا کرد؟؟؟

      پاسخ دادن
    2. younes says:

      سلام
      خسته نباشید
      لطفا برای خرید این بازی رو هم برای کامپیوتر بزارید لطفا!بخدا خیلی دنبال این بازی گشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام . فعلا مشخص نیست کی منتشر بشه ولی به محض انتشار به سایت اضافه میشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *