دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی My Hospital v1.1.57 برای اندروید و iOS + مود

My Hospital در بازی My Hospital که به سبک بازی های استراتژیک ساخته شده است، شما قادرید بیمارستان شخصی خود را از اول به دست خودتان بسازید و به درمان بیماران با بیماری های مختلف و عجیب و غریب مشغول شوید. حتی می توانید در مزرعه خود به کشت گیاهان دارویی و پادزهر های جادویی بپردازید. انواع اقسام بیماری های با مزه را در این بیماستان قادرید که درمان کنید! از سرماخوردگی ساده گرفته تا بیماری هایی مثل یخ زدگی دست! شما باید سطح بیمارستان کوچک خود را ارتقا داده و بخش های مختلف را رفته رفته به مرکز تخصصی خود اضافه کنید. بخش هایی نظیر لابراتورها، مراکز تشخیص، مطب پزشکان متخصص و مراکز درمانی و … . دوستان خود را برای بازدید از بیمارستان خود دعوت کنید. از مزرعه جادویی خود استفاده کرده و از محصولات آن برای ساخت داروهای شفا بخش و معجون های حیات بخش استفاده کنید و آن ها را ترکیب کرده و داروهای جدید برای درمان بیماران بسازید. شما قادرید بیمارستان خود را در فیسبوک به اشتراک گذاشته و با دیگر بازیکنان در رابطه با دستاوردهای آن ها در خصوص داروها و بیماری های جدید به بحث و گفت و گو بپردازید.

سایر توضیحات : بازی My Hospital برای کسانی که به پزشکی و مدیریت بیمارستان شخصی علاقه مند هستند بسیار بازی سرگرم کننده ای خواهد بود. بازی My Hospital توسط شرکت بازی سازی cherrypick games برای علاقه مندان به بازی های حوضه مدیریتی و استراتژیک ساخته شده و از طریق مارکت اندرویدی گوگل پلی برای کاربران سراسر جهان منتشر شده است و با دریافت امتیاز خوب 4.2 از 5.0 نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است.

My.Hospital.center

ویژگی های بازی My Hospital :

 – امکان اتصال به فیسبوک و به اشتراک گذاری دستاوردها با سایر بازیکنان

 – گیم پلی ساده و جذاب

 – امکان کشت و زرع گیاهان مختلف برای درمان بیماری ها

 – امکان فروش داروها به سایر بازیکنان در سراسر جهان

 – امکان درمان بیش از 80 نوع بیماری عجیب و غریب و بامزه

My Hospital

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *