دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی NBA JAM by EA SPORTS برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی NBA JAM by EA SPORTS از سری بازی های جدید ورزش بسکتبال است که به تازگی برای دیوایس های شرکت Apple منتشر شده است . در این بازی با انتخاب کردن تیم مورد نظر می توانید مسابقه ی جذابی را شروع کنید و با مهارت بالای خود پیروز از میدان مسابقه خارج شوید . بازی NBA JAM by EA SPORTS دارای 30 تیم بسکتبال معروف و مورد علاقه شما می باشد که شما می توانید با انتخاب هر کدام از این تیم ها تجربه یک بازی کاملا واقعی بسکتبال را داشته باشید ، در بازی بسکتبال حرفه ای دو تیم در مقابل هم باید به رقابت بپردازند . شما می توانید در بازی NBA JAM by EA SPORTS با پرش های بسیار بلند و استثنایی خود به همراه تاکتیک های خاص حریف خود را به راحتی شکست دهید، این بازی حرفه ای با کیفیت HD و گرافیک خارق العاده و محیط سه بعدی طراحی شده است که کاربر را مجذوم خود خواهد کرد . بازی بسکتبال ورزش اول ایالات متحده است که محبوبیت زیادی بین مردم دارد و همچنین این بازی هم توانسته است پس از انتشار در بین بیشتر افراد محوبیت پیدا کند .

 

ویژگی های بازی NBA JAM by EA SPORTS :

– دارای کیفیت بالای بازی و گرافیک HD

– محیط بازی سه بعدی

– دارای 30 تیم حرفه ای بسکتبال

– سبک بازی ورزشی

am with all 30 NBA teams and your favorite NBA stars! Unlock legends from the classic arcade era like Scottie Pippen, Dennis Rodman, Dr. J, Scott Skiles, Karl Malone, Detlef Schrempf, and Danny Manning – plus some secret players you can only get on iOS. Open up outrageous cheats, too. And if you can’t wait to go big, all the unlocks are available for instant purchase and download in the JAM store!

PLAY NOW! PLAY CLASSIC! PLAY HEAD-TO-HEAD AGAINST A FRIEND
modes of play let you ball the way you want
Play Now – Select a team and jump right into the ballgame
Classic Campaign – Defeat all other teams to win the championship, and unlock legends, hidden players and cheats
Local Multiplayer – Go big head 2 big head against a friend on iPhone/iPod touch or iPad via local WiFi and Bluetooth
Also select from two different control schemes (D-Pad and gesture-based) and take advantage of the outstanding versatility of your iPhone/iPod touch. Is it the shoes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *