دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Neverwinter برای PS4 + آپدیت 450

داستان بازی در زمانی روایت می شود که شهر پس از ناپدید شدن پادشاه  Neverwinter ، به هرج و مرج کشیده شده است . Neverwinter تقریبا از بین رفته و کسانی که از اتفاقات مختلف جان سالم به در برده اند ، برای زنده ماندن و ادامه حیات ، جناح هایی را تشکیل داده و تلاش می کنند بر سایر گروه ها و جمعیت بی طرف مسلط شوند . در این بازی شما باید در مورد نکات مختلف تحقیق کرده و دریابید که اسکلت ها و گروه اسرار چه چیزی را دنبال می کردند . تمامی محیط های موجود در بازی تماما بر اساس رمان های Gauntlgrym، Neverwinter و Claw Charon طراحی شده است . یکی از هشت کاراکتر با توانایی و مهارت های منحصر بفرد را انتخاب کرده و ماجراجویی خود را آغاز کنید . Neverwinter بر اساس مجموعه قوانین نسخه اصلاح شده Dungeons & Dragons بنا شده است .

سایر توضیحات : Neverwinter یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Cryptic Studios طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی Perfect World Entertainment برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . پیش از پیدایش و شناخته شدن lich ، ملکه سرزمین های لیچ ، به نام والیندرا به سربازان New Neverwinter حمله می کند ، چرا که متوجه شده در خارج از شهر اصلی ، ساختمان هایی در حال ساخت و تعمیر است . اقدامات والیندرا باعث شکل گرفتن نبرد پل شد ، نبردی که در آن Barrabus Gray ( که قبلا با نام Artemis Entreri شناخته میشد ) و Drizzt Do’Urden حضور داشتند . هرکدام از سربازان ، جنگ را از دیدگاه خود روایت می کنند و این روایت تا زمانی ادامه می یابد که یک سرباز ، حقیقت را بیان کند و به مرگبار بودن حمله والیندرا اعتراف نماید . Fulminorax ، اژدها آبی ، رهبر سرزمین های Thay به او برای فرار کمک کرده است . سرباز ، پرسش از مردم را متوقف می کند و زمانی که اژدها بار دیگر حمله خود را از سر گیرد ، مردمان چه خواهند کرد ؟

Neverwinter center

مشخصات بازی Neverwinter :

نام بازی : Neverwinter

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Cryptic Studios

منتشر کننده : Perfect World Entertainment

سبک بازی : اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +15

لینک مرتبط : PlayStation

Neverwinter

به روز رسانی :

96/10/23 آپدیت 450 ریجن 1 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *