دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Noblemen 1896 v1.04.05.5

Noblemen 1896 سال 1896 جنگ به تازگی آغاز شده است… در جناح شما افراد غیر نظامی توسط سواره نظام های مسلح به شمشیر کشته شده اند. پژواک لوله های آتش از فاصله دور مانند لوله های آتش تانک ها به  گوش می رسد. تیم مسلح به مسلسل شما شروع به بستن به رگبار و آتش کرده اند و سپاه دشمن را انند گندم درو می کند. در پشت سر شما، بالن های کلاس فریگت قبل از شروع آتش به سمت شما، به شما قوت قلب و روحیه می دهند. در این بازی شما به عنوان یک نجیب زاده و این شمایید که باید ارتش خود را برای پیشروی هدایت کنید. همچنین شما در این بازی تنها باقی مانده اجداد خود در سال 1896 هستید! جنگ ها و تیر اندازی های زیادی در پیش روی شماست و  در نبردهای بسیار بزرگ باید شرکت داشته باشید. در کنار توپ های خود، مسلسل ها، بالم ها، قایق ها، سواره نظام ها، قعله ها و بسیاری دیگر به مبارزه بپردازید.

سایر توضیحات : شما در این بازی باید مبارزات نو و جدیدی را ارائه کنید و همچنین حمله ها و ضدحمله های خود را از بالا طراحی کنید، سپس به مبارزه بپردازید و نبرد را به پیش ببرید! از دیگر قابلیت های این بازی مقیاس باورنکردنی بازی می باشد. از میان استحکامات و قلعه های خود از فاصله دور صدای نبرد در میدان جنگ را بشنوید، سو سوی بالن ها را در بالای سر خود مشاهده کنید، و همچنین صدای زره پوش هایی که از کنار ساحل از ارتش شما پشتیبانی می کنند. این بازی بسیار زیبا و با گرافیک عالی محصولی از شرکت Foursaken Media می باشد که به یقین نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

دانلود بازی Noblemen 1896

ویژگی های بازی  Noblemen 1896 :

– دارای قابلیت Jump in/Jump out

– دارای حالت جداگانه دشوار

– قابلیت فعال کردن نبرد خودکار و مشاهده جنگ بدون استرس

– جمع آوری و به کار بردن کارت های نبرد پرقدرت به منظور تغییر کش مکش های جنگ!

نام: Noblemen 1896
حجم فایل: 573 مگابایت
شرکت سازنده: Foursaken Media
ورژن: 1.04.05.5
ژانر: اکشن
فرمت فایل: XAPK
پیش نیاز: اندروید 4.3 به بالا ,iOS 8.0 به بالا

به روز رسانی :

1398/07/01 نسخه 1.04.05.5 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *