دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Online Head Ball v30.05 برای اندروید و iOS

Online Head Ball سلام به علاقه مندان به تنوع! کسانی که به بازی های ورزشی علاقه دارند. اما این بار یک بازی متفاوت ورزشی! بازی Online Head Ball با بیش از 10 میلیون کاربر در دنیا یکی از پر طرف دارترین بازی های ورزشی محسوب می شود. شما می توانید با دوستان خود در هر کجایی به صورت تک تک بازی کنید. با افزایش پیروزی های خود در بازی و جمع آوری طلاهای بیشتر، به شمار هوادارن خود بیافزایید. شما در این بازی استادیوم های واقعی و صداهای طبیعی در اختیار دارید که هیجان بازی هایتان را چندین برابر می کند. نگران قطع اینترنت و یا نبود نت دردسترس نباشید زیرا این بازی قابلیت آفلاین هم دارد و می توانید با جمع دوستان خود از آن لذت ببرید. از دیگر مزیت های بازی Head Ball سرعت و جریان بازی می باشد که به نوبه خود جالب توجه می باشد.

سایر مشخصات : این بازی دارای حالت های مختلفی می باشد که به دلخواه می توانید هر یک را برگزینید. و علاوه بر همه اینها عملکرد عالی و روان بازی در گوشی های قدیمی یکی از مزیت های بسیار خوب این بازی می باشد. از دیگر قابلیت های بازی سوپر پاورهای متنوع آن شامل : زمان زیاد، گل کوچک، بازیکن بزرگ، حالت برعکس، توپ یخی، توپ آتشی، بازیکن یخی، گل بزرگ و بازیکن نامرئی می باشد. همه روزه ساعت 19:00 لیگ روزانه آغاز می شود و بسیاری ابزار و ویژگی که سبب تفاوت این بازی با سایر بازی های ورزشی شده است. این بازی محصولی از شرکت Masomo Gaming می باشد که جای خود را در بین گوشی ها و تبلت ها باز کرده است.

دانلود بازی Online Head Ball

ویژگی های بازی Head Ball :

-بازی با بیش از 10 میلیون بازیکن

-دارای بیش از 100 کاراکتر و ابزار مختلف

-اضافه شدن کاراکترهای جدید با به روز رسانی های پی در پی

قدرت های خارق العاده که به هرچه هیجان انگیزتر شدن بازی کمک می کند

-پشتبانی از گیم پلی Cross-platform

Online Head Ball

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *