دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Operate Now Hospital v1.14.2 برای اندروید و iOS

Operate Now Hospital در بیمارستانی مجهز به تمام امکانات یک سفر پزشکی شبیه سازی شده ای را در این بازی تجربه می کنید و به عنوان یک جراح ماهر در تلاش خواهید بود جان مریضان خود را نجات دهید . حال تیم پزشکان خود را ساخته و یک بیمارستان بزرگ را مدیریت کنید . این بازی بسیار دقیق شبیه سازی شده و به طور واقعی از شما خواستار یک تیم پزشکی بسیار متخصص است تا در این بیمارستان عملیات های جراحی مهمی را با موفقیت انجام داده و بیمارستان تان را به بهترین محل با امکانات پزشکی تبدیل کند . در این بازی برای شرایط سخت و اظطراری آماده باشید که مدت زمان بسیار کمی برای نجات جان بیماران اورژانسی خواهید داشت .

سایر توضیحات : باید تصمیم گیری های مهمی را انجام داده و با انواع روش های پزشکی مختلف جراحی های پیچیده و سختی را انجام دهید . در طول این سفر پزشکی پر استرس متحدان وفاداری به همراه خواهید داشت تا در رسیدن به اهداف بعدی و بزرگ تر شما را یاری کنند . لحظاتی پیش خواهد آمد که موقعیت های دشواری را تجربه خواهید کرد ولی یک جراح خوب و با استعداد هر گز امید خود را از دست نمی دهد . ارزش خود را به همه ثابت کرده و شهرت بیمارستان را هر چه بیشتر افزایش دهید . آیا برای تبدیل شدن به بهترین جراح و مدیر یک بیمارستان بزرگ استعداد و توانایی های لازم را دارید ؟

دانلود Operate Now Hospital جدید

ویژگی های بازی  Operate Now Hospital :

– دارای داستان هایی پر از درام

– وجود جراحی های شبیه ساز شده و واقع گرانه

– انجام روش های پیچیده پزشکی برای نجات جان مریضان

– تبدیل شدن به بهترین جراح در طول سفری پر استرس

– مدیریت و بهینه سازی امکانات، بودجه و کارکنان بیمارستان

– جمع آوری و تشکیل بهترین تیم پزشکی

Operate Now Hospital

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *