دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی PAC-MAN v6.4.7 برای اندروید و iOS + مود

بازی پک من یا PAC-MAN از خاطره انگیزترین بازی های کنسول آتاری و سگا است که اکثر افراد دهه ی 60 تجربه بازی آن را دارند. اخیرا این بازی توسط شرکت BANDAI NAMCO برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. جالب است بدانید که همین شرکت مسئولیت ارائه ی این بازی روی کنسول های کلاسیک را بر عهده داشت. ایده ی این بازی بسیار ساده است. پک من باید دانه ها و میوه های مختلف را بخورد و از دست شبح های این بازی به نام های Blinky, Pinky, Inky, و Clyde فرار کند و یا گلوله های آتشین را بخورد تا بتواند با خوردن روح ها امتیاز بیشتری کسب کند. بازی PAC-MAN از جمله بازی هایی است که نیاز به معرفی زیادی ندارد اما سازنده ی این بازی امکانات مختلفی به این بازی اضافه کرده است و باعث شده است که جذابیت بازی دو چندان شود. بازی پک من یک بازی در سبک آرکید است و امتیاز گیری در آن حرف اول را می زند. سایت دانلود فارسی نیز جدیدترین نسخه بازی پک من را به طور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

سایر توضیحات: از نکات قابل توجه این بازی می توان به گرافیک زیبای آن اشاره کرد. شرکت سازنده ی بازی تمامی تلاش خود را کرده است که گرافیک بازی را بسیار بهبود ببخشد و حتی از گرافیک HD استفاده کند اما از طرفی بازی را از حال و هوای قدیمی آن دور نکند. بدون شک تعادل میان این دو کفه ی ترازو بسیار مشکل است. اما تعداد 100 میلیون دانلود بدون شک نشان دهنده ی موفقیت این شرکت برای ارائه ی یک بازی بسیار خوب و جذاب است.

pac man

ویژگی های اصلی بازی:

بازی بسیار خاطره انگیز و زیبا

چالش های مختلف همراه با مراحل جدید و هزارتوهای مختلف

قابلیت بازی به صورت لیگ و همچنین بازی به صورت چند نفره

صداگذاری 8بیتی بسیار زیبا

گرافیک پیکسلی بسیار زیبا الهام گرفته از سری کنسول این بازی ها

قابلیت ثبت رکورد جهانی

و …

PAC-MAN

به روز رسانی :

1396/08/12 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *