دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Paragon برای PS4 + آپدیت 225

Paragon یکی از بازی های مولتی پلیر بشمار می آید که در جهانی مدرن روایت می شود . در این بازی نقشه ای وسیع پیش رویتان قرار دارد که در آن ، دو جناح مختلف به رقابت با یکدیگر می پردازند . شما به عنوان یکی از شخصیت های اصلی بازی باید همراه با سایر هم تیمی هایتان به مواضع دشمن حمله کرده و موقعیت های مختلف را به تسخیر خود درآورید . از سه مسیر متفاوت قادر به تصاحب پایگاه های مخالفان خواهید بود اما هر خط توسط برج های دفاعی محافظت می شود . در نقشه ، مناطقی با پوشش گیاهی وجود دارد که در آنجا امکان دسترسی به یکسری آیتم و مهمات مورد نیاز برای بازیکنان را فراهم میسازد . البته از این مکان ها به عنوان دیواری حایل استفاده می شود زیرا دیگر بازیکنان نمی توانند دیگر بازیکنان را ببینند . در هر رقابت ، ده بازیکن به دو تیم تقسیم می شوند و هر بازیکن کنترل یک قهرمان را برعهده می گیرد .

سایر توضیحات : Paragon یکی از بازی های سبک نبردهای آنلاین چند نفره (MOBA) است که توسط کمپانی Epic Games طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . هر قهرمان دارای حمله پایه ای مخصوص به خود و چهار توانایی منحصر بفرد است که با تکیه بر آنها می تواند به سایر هم تیمی هایش کمک کند . قهرمان ها دارای مهارت و سلاح های مختلفی هستند . به عنوان مثال TwinBlast، قهرمان تهاجمی عمدتا دو تپانچه را پر می کند و نارنجک ها را پرتاب می کند در حالی که موریل قهرمان دفاعی ، متحدانش را با یک سپر کمک می کند . قهرمانان در کلاس های مختلفی قرار می گیرند . هنگامی که هرکدام از شخصیت های بازی ، دشمن و یا یکی از برج های دشمنان را نابود کند ، امتیازی به دست خواهد آورد و بازی این امکان را به او می دهد تا به مهارت ، سلاح و آیتم های بیشتری دسترسی داشته باشد . طبق گفته سازندگان بازی ، با انتشار آپدیت های بعدی ، شاهد قهرمانان جدید در نقشه های توسعه یافته خواهیم بود .

مشخصات بازی Paragon :

نام بازی : Paragon

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Epic Games

منتشر کننده : Epic Games

سبک بازی : نبردهای آنلاین چند نفره (MOBA)

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +13

لینک مرتبط : PlayStation

Paragon

به روز رسانی :

96/10/25 آپدیت 225 ریجن 1 و 2 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *