دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pearls Peril Hidden Object v2.25.3145 برای اندروید و iOS + مود

اگر شما از بازی های سبک اشیاء گمشده و ماجرایی لذت می برید بدون شک بازی Pearl’s Peril یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. بازی Pearl’s Peril یک بازی در سبک اشیاء گمشده است که شما را از این جهان پر از جرم جنایت به یک دنیای دیگر می برد. دنیایی که ظاهر آراسته و خوب می توانید مقدمه ی ورود به زندگی دیگر افزار باشد. دنیایی که دسیسه چینی در آن بسیار است. دوست پیدا کنید، عاشق شوید و به حل معماهای بسیار زیاد بپردازید. Pearl Wallace یکی از ثروتمندترین ورثه های شهر نیویورک است که در یک زندگی بسیار زیبا و تجملاتی در سال 1920 غرق است. این زندگی بسیار زیبا ادامه دارد تا اینکه خودکشی پدرش او را در دنیای از ابهام ها و مسائل پیچیده غرق می کند. Pearl با وجود اتفاقات عجیبی که در زندگی خود مشاهده می کند اما قلبا به خودکشی پدرش اعتقادی ندارد و با استفاده از قدرت خود سعی می کند تا به یافتن سرنخ های مختلفی بپردازد که افراد مقصر در قتل پدرش را شناسایی کند. خطر، پول و حتی مرگ هیچکدام او را از تصمیم خود باز نمی دارند. او مصمم است که قاتل پدر مرحومش یعنی Samuel Wallace را بیابد. بازی Pearl’s Peril Hidden Object یکی از ساخته های بسیار معروف شرکت Wooga است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تا کنون بیش از 5 میلیون کاربر اندرویدی این بازی بسیار زیبا را از گوگل پلی دانلود کرده اند. گفتنیست که Wooga معتقد است که بیش از 40 میلیون نفر به سرورهای این بازی متصل شده اند و این بازی را دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: به عنوان یک خلبان و کارگاه جسور، Pearl به جستجو می پردازد. جستجویی که او را به نقاط مختلف جهان از افریقا گرفته تا برج ایفل می برد. در این مسیر او باید به جستجو بپردازد و از کوچکترین جزئیاتی غافل نشود. نشانه هایی که افکار او را قابل اثبات می کند. ادعایی که بیان می کند که پدر او خودکشی نکرده است بلکه به قتل رسیده است.

pearls Peril

ویژگی های اصلی بازی:

بازی بسیار زیبا همراه با گرافیک خیره کننده و مناظر بسیار لذت بخش

گیم پلی بسیار زیبا همراه با داستان احساسی و ماجراجویی های عشقی

چالش ها و معماهای بسیار

پس از کامل کردن هر پازل و چالش، به جزیره ی Artemis بازگردید و بهشت خود را بسازید

گیم پلی بسیار اعتیادآور

صداگذاری بسیار زیبا و درخور بازی

و …

Pearls Peril Hidden Object

به روز رسانی :

1396/08/08 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *