دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Planetstorm Fallen Horizon v0.8.67 برای اندروید و iOS

Planetstorm Fallen Horizon اختلافاتی میان افراد سیارات مختلف به وجود آمده است. حرص و طمع و زیاده خواهی انسان ها باعث این اختلافات شده است. آرامش مردم از بین رفته و همه در تلاطم و فرار از دست دشمنان هستند. هرکدام از ساکنان سیارات برای غارت سیارات دیگر وارد نبرد و مبارزه ای بسیار سنگین با رقبای خود شده اند. تجهیزات جنگی بسیار پیشرفته در این مسیر در اختیار شما قرار داده میشود. شما باید هوشیارانه ارتش بسیاری قوی خود را بسازید تا علاوه بر دفاع از سیاره خود بتوانید به معادن و ذخایر ارزشمند در دیگر سیارات دست پیدا کنید و مردم سرزمین خود را از ظلم و ستم دیگران نجات دهید و آرامش و امنیت را بازگردانید. سرنوشت تکامل انسان در دست شماست. با انتخاب قدرت Terrans یا تکنولوژی برتر Alterians نبرد برای صلح و عدالت جهانی را آغاز کنید و پیش بروید و قهرمان داستان شوید.

سایر مشخصات : شما باید در این بازی جذاب به تقویت قدرت اتحاد و یکپارچگی میان نیروهای ارتش بپردازید. هچنین باید از ارتش خود در برابر حملات ناگهانی دشمنان و جلوگیری از نابودی ارتش دفاع کنید. باید به رهبری ارتش های متحد خود بپردازید و به نبرد بروید. به سرزمین های بسیار زیبا سفر کنید و در برابر رقیبان خود در سراسر دنیا بیاستید و به مبارزه بپردازید. بنابراین ارتش خود را با افراد مخلتف و توانایی های منحصر به خودشان تشکلیل دهید و وارد میدان شوید! این بازی استراتژیک و جذاب محصول استودیوی Aykiro می باشد که اکنون در اختیار شما کاربران می باشد.

دانلود بازی Planetstorm Fallen Horizon

ویژگی های Planetstorm Fallen Horizon :

– با انتخاب گزینه دلخواه میتوانید  قدرتی معادل یک ارتش بزرگ یا یک ماشین جنگی  پیشرفته را داشته باشید

– قابلیت ساخت یک پایگاه مطمئن و امن برای در امان ماندن از حملات دشمنان

– نیاز به اتصال به شبکه اینترنت برای بازی کردن

– قابلیت به اشتراک گذاری مبارزه با دوستان و رقبا

– امکان رقابت در مسابقات هیجان انگیز

– قابلیت برقرای ارتباط و تبادل اطلاعات میان رهبران ارتش ها

– دسترسی به ماموریت ها و چالش های جدید روزانه  برای رویارویی با ماموریت های جدید و کسب امتیازات برتر

Planetstorm Fallen Horizon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *