دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pocket Clothier v2.0.3 برای اندروید و iOS + مود

Pocket Clothier بازی محبوب Pocket Clothier از سری بازی های شبیه سازی و مدیریتی است که با حجم فوق العاده کم بسیار دوست داشتنی است! مدیریت یک فروشگاه لباس بر عهده شما قرار داده می شود که باید آن را اداره کنید. مشتری مداری همواره کار بسیار دشواری بوده که شما نیز این چالش بسیار سخت را در این بازی مهیج تجربه خواهید کرد. بازی Pocket Clothier با گرافیک پیکسلی و جذابش طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است. فروشگاه کوچک خود را ارتقا دهید و با نصب آیتم هایی نظیر پله برقی، آسانسور و دیگر وسایلی که موجب آسایش مشتریان را فراهم میکند، فروشگاه خود را بیش از پیش مجهز کنید تا مشتریان برای خرید هیچ جای دیگری را به جز فروشگاه شما برای خرید ترجیح ندهند. تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا یک فروشگاه مدرن با تجهیزات جدید بر پا کنید.

سایر توضیحات : بازی Pocket Clothier از سری بازی های کم حجم و محبوب استودیو بازی سازی Kairosoft Co.,Ltd است که به رغم حجم کم و گرافیک پیکسلی طرفداران بسیاری دارد. همه چیز در دستان شماست و این شمایید که میتوانید یک مغازه کوچک لباس را به یک مرکز خرید مدرن و مجهز تبدیل کنید و مشتریان خود را افزایش دهید. بازی Pocket Clothier از طریق مارکت محبوب گوگل پلی برای علاقه مندان به بازی های شبیه ساز و مدیریتی منتشر شده است و شما هم می توانید این بازی محبوب و مهیج را با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی دانلود کنید.

Pocket.Clothier.center

ویژگی های بازی Pocket Clothier :

 – امکان نصب تجهزات مدرن جهت توسعه فروشگاه

 – گیم پلی ساده و جذاب

 – گرافیک پیکسلی و مهیج

 – حجم بسیار کم بازی

Pocket Clothier

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *