دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Power Hover Cruise v1.0.2 برای اندروید و iOS + مود

Power Hover Cruise بازی مهیج Power Hover Cruise از سبک بازی های دونده ای است که البته با اسکیت صورت می گیرد. فریب گرافیک ساده بازی Power Hover Cruise را نخورید. کنترل اسکیت در این بازی به صورت خیلی حرفه ای و دقیق طراحی شده و شما باید تمام دقت و تمرکز خود را برای حفظ تعادل خود در بازی بکار بگیرید. ماموریت های محول شده به خود را به نحو احسن انجام دهید و امتیاز لازم را کسب کنید. در طول بازی از مناظر موجود در بازی شامل بیابان، خیابان، آسمان و … لذت ببرید و از موانع موجود در سر راه خود که می تواند شما را از جریان بازی محو کند عبور کنید. دشمنانی نیز وجود خواهند داشت که شما را به چالش میکشند! پس از آن ها نیز غافل نشوید و خود را برای مبارزه با آن ها آماده کنید.

سایر توضیحات : استفاده از گرافیک ساده در کنار تصویر برداری از زوایای مختلف در بازی Power Hover Cruise سبب شده که هیجان فوق العاده ای را تجربه کنید. بازی Power Hover Cruise که توسط استودیو بازی سازی Oddrok ساخته شده از طریق مارکت محبوب گوگل پلی برای علاقه مندان به بازی های دونده ای منتشر شده است. کسب امتیاز 4.6 از 5.0 توسط کاربران سراسر دنیا نشان از محبوبیت بازی Power Hover Cruise دارد. پس شما هم شخصیت مورد علاقه خود در بازی را انتخاب کرده و با جمع کردن باتری های موجود در راه امتیازات خود را بالا ببرید. پس فرصت را از دست ندهید و بازی مهیج Power Hover Cruise را از سایت دانلود فارسی برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

Power.Hover.Cruise.center

ویژگی های بازی Power Hover Cruise :

 – استفاده از قوانین فیزیک و غلبه بر آن ها

 – وجود مراحل بسیار متنوع و چالش برانگیز

 – گرافیک HD بسیار جذاب به همراه صداگذاری مهیج

 – وجود صحنه ها و مناظر بسیار هیجان انگیز

 – امکان رقابت با دوستان برای نابودی دشمنان

Power Hover Cruise

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *