دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی PREONE – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

بازی PRE:ONE یک بازی در سبک اکشن است که در آوریل سال 2018 توسط شرکت PDDS معرفی شد. آیا آماده ماجراجویی در دنیای روبات ها هستید؟ بازی در حال و هوای آینده اتفاق می افتد. شما خود را در شهری میابید که از نظر طراحی و امکانات بسیار پیشرفت کرده است. داستان بازی از جایی شروع می شود که تمامی انسان های ساکن این شهر تمام ماشین های پیشرفته و روبات های خود را ترک کرده اند و شما در نقش روباتی ماجراجو به بازی می پردازید و باید به علت این اتفاق پی ببرید. قبل از شما تعدادی از روبات ها به رهبری رباتی خشمگین همه جا را به دنبال انسان ها و دلیل ترک شدن خود جست و جو کرده اند. در بازی روبات های دیگر شما را دشمن خود می پندارند و به شما حمله می کنند. در بازی “پری:وان” شما باید با استفاده از سلاح های مختلف روبات های دیگر را از بین ببرید و راه فراری برای خود بیابید. محیط های بازی بسیار عالی و رنگارنگ طراحی شده است و چالش های متنوعی نیز در بازی قرار داده شده است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

سایر مشخصات بازی: در یکی از روزها، Pray متوجه می شود کاوشگری که به دنبالش بوده اند و فکر می کرده اند که گم شده، کاملا نابود شده است. پس او به دنبال عاملی می گردد که باعث نابودی این کاوشگر شده است. در این ماجرا، Pray با چیزهایی مواجه می شود که تا به حال اصلا ندیده است. آن ها به Pray به عنوان یک دشمن نگاه می کنند و به وی حمله می کنند. دانلود PRE:ONE اثری با سبک و سیاق railroad می باشد و هرچه بازی پیش می رود، داستانش عمیق تر می شود.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

PREONE.center

مشخصات بازی PRE:ONE:

نام بازی :  PRE:ONE

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : PDDS

منتشر کننده : PDDS ENT

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

PREONE

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *