دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Princess Loot Pixel Again x2 – PC نسخه Early Access

Princess Loot Pixel Again x2 شروع دوباره هیجانی بزرگ در قلعه ای تاریک در بازی Princess Loot Pixel Again x2 تحت پلتفورمی بسیار پویا، با سیستمی ترکیبی را با این بازی جذاب تجربه کنید. وارد قلعه ای تاریک می شوید که در حال نابودی است و باید هرچه سریعتر برای نجات جان خود از این مکان فرار کنید. در طول مسیر موانع بسیاری مانع از ادامه مسیر شما خواهند بود. این شما هستید که باید هوشیارانه تصمیم گرفته و از تجهیزاتی که در دسترس شما قرار گرفته شده است استفاده کرده و موانع را رد کنید و خود را نجات دهید. پیش از شروع بازی ما نحوه عمل در مراحل مختلف و مکان های مختلف، نحوه استفاده از اقلام و تجهیزات خاص و همچنین رفتار دشمنان و کارفرمایان را به شما آموزش خواهیم داد. پس موفقیت و پیروزی در این بازی در قدم اول به هوشیاری و مهارت یادگیری شما در آموزش اولیه بازی بستگی دارد.

سایر مشخصات : لذتی تکرار نشدنی با بیش از 12 کاراکتر مختلف، در مکان های مختلف و استفاده از تجهیزات جنگی مختلف را در بازیprincess loot pixel x2  تجربه کنید. هوشیارانه وارد قلعه شوید  همه چیز را بررسی کنید و خوب فکر کنید و با دشمنانی که قصد نابودی شما را دارند بجنگید و با تجهیزات خود آن ها را نابود کنید و پیش بروید و قهرمان داستان شوید. چالش هایی در مسیر راه وجود دارند که با شرکت و رقابت و پیروزی در آن ها می توانید امتیازات ارزشمند کسب کرده و تجهیزات جنگی خود را ارتقا دهید. بازی Princess Loot Pixel Again x2 با طراحی گرافیکی بسیار پیشرفته pixel-comix محیطی بسیار جذابی برای شما فراهم کرده است.

دانلود بازی کامپیوتر Princess Loot Pixel Again x2

مشخصات بازی Princess Loot Pixel Again x2 :

نام بازی : Princess Loot Pixel Again x2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 10Oct, 2017

شرکت سازنده : IndieMax

منتشر کننده : IndieMax

سبک بازی : اکشن ، ماجراجویی ، نقش آفرینی

لینک مرتبط : STEAM

Princess Loot Pixel Again x2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *