دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Prison Architect Mobile v2.0.5 برای اندروید و iOS + مود

Prison Architect از حقیقت فرار کنید، اما نه از زندانی که برای شما ساخته شده! بازی جذاب Prison Architect شما را به ساخت و مدیریت بخش های مختلف و قرار دادن سلول ها، امنیت زندان، تامین مایحتاج و دلگرمی زندانیان را دعوت می کند. از طراحی تا اعدام زندانی ها در بعضی موارد، شما معمار، سرپرست و انتقام جوی زندانیان خواهید بود! وظایف شما در این بازی مشخص کردن بخش های مختلف زندان و تعداد زندانیان هر بخش می باشد. اگر نتوانید بخش های مختلف را خوب مدیریت کنید و هر زندانی با هر جرمی را در هر کجایی قرار دهید با دعواهای خونین و شدید مواجه خواهید شد. بنابراین وارد یک بازی ساده و مهیج شوید و از گیم پلی متفاوت آن لذت ببرید.

سایر مشخصات : در این بازی به ساخت زندان که خانه مجرمان و زندانیان می باشد بپردازید. به داستان بازی در حالت Campaign بپردازید تا تکنیک های ساخت زندان های جدید را بیاموزید و از زندگی در پشت سلول ها و بخش های مختلف آگاهی پیدا کنید و در ادامه بازی Campaign های بیشتری را باز کنید. به مدیریت زندانی های مختلف بپردازید تا بتوانید از آشوب ها، آتش سوزی ها، دعواها و شورش های زندانیان جلوگیری کنید و امتیاز کسب کنید. اگر به دنبال یک بازی متفاوت و جدید هستید ما Prison Architect را به شما پیشنهاد می کنیم که محصولی از استودیوی Paradox Interactive AB می باشد که اکنون برای تلفن های همراه ارائه شده است.

دانلود بازی Prison Architect Mobile

ویژگی های بازی Prison Architect :

– ساخت انواع زندان ها و مدیریت آنها

– برخورد و چالش با انواع مجرمین

– دارای صداگذاری بسیار هیجان انگیز

– به وجود آمدن برخوردهای شدید و سخت با زندانیان

Prison Architect

  • 2 replies
    1. Mmm says:

      ببخشید فایل نصبی مود بازی وقتی دانلود میکنم چیزی نداره که بخوام نصبش کنم 😐

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        بعد از نصب نسخه اصلی بازی ، مود بازی باید منتقب بشه توی مموری تا بازی از اون استفاده کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *